واکنش مهدی چمران به سهم خواهی ها از رئیسی

کد خبر: 1081549

چمران گفت: اگر کسی به این دلیل از آقای رئیسی حمایت کرده که سهمی بگیرد کارش ارزشی ندارد مثل تاجری که تجارت کرده و به دنبال سهم خواهی است.

واکنش مهدی چمران به سهم خواهی ها از رئیسی

مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف درباره زمزمه های مربوط به گلایه ابراهیم رئیسی از سهم خواهی ها به خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: سهم خواهی همواره در همه جا و هر دولتی که رخ داده آسیب‌زا بوده است بنابراین باید گفت این سهم خواهی بسیار ناپسند و نامناسب است اگر کسی کمک کرده و کارکرده، در راه خدا گام برداشته است بحث سهم خواهی مطرح نیست اما اگر کسی به این دلیل از آقای رئیسی حمایت کرده که سهمی بگیرد کارش ارزشی ندارد مثل تاجری که تجارت کرده و به دنبال سهم خواهی است.

وی ادامه داد: در حالی که ما فکر می کنیم برای مردم و پیشرفت کشورمان باید اگر چیزی می بینیم باید پیشنهاد بدهیم انتظاری هم نداشته باشیم هر گونه انتظار و چشمداشت و سهم خواهی از نگاه بنده یک کار غیراخلاقی و حتی غیرانسانی است.

در پاسخ به این سوال که  خودتان از گوشه و کنار از این گونه سهم خواهی‌ها شنیدید؟ تا چه حد جدی بوده؟ گفت: من در این باره چیز خاصی نشنیدم؛ منظورم شنیده‌های خبری نیست بلکه شنیده‌های جدی است اینکه شایعه شده فلان شخص فلان کار را انجام داده چندان مدنظر نیست و من نمی‌توانم به آنها بها بدهم./ خبرآنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها