گزارش یک فیلم

خشم خوزستان

کد خبر: 1082236

سران قبایل عرب در جلسه‌ای با حضور جهانگیری از کوره در رفته و با عصبانت به او متذکر می‌شوند که هرچه می‌کشند از سیاست‌های دولت است.

خشم خوزستان

گروه سیاست سایت فردا - اعتراضات مردم خوزستان به بی‌آبی ناشی از سوء مدیریت ادامه دارد و خشم مردم هر روز بیشتر می‌شود. مقام معظم رهبری برای پیگیری مساله دستوراتی دادند و رئیس جمهور منتخب نیز دست به کار شده است. پیش از آن نیز رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس اقداماتی برای بررسی و رفع مشکل کرده بودند. دولت اما منفعل‌تر از همه ظاهر شد. آن هم در حالی که به اعتقاد کارشناسان و از نگاه مردم خاصه در خوزستان همه مشکلات و بدبختی‌های موجود ناشی از عملکرد نادرست و برنامه‌ریزی‌هایی است انجام نشد. 

حسن روحانی بعد از روزها اعتراض و سر و صدا نهایتا معاون اول خود را مامور سفر و رسیدگی کرد اما خشم مردم بیش از آن است که با این‌گونه دستورات و اقدامات فروکش کند. برای همین هم شاهد دست به دست شدن فیلمی از حضور جهانگیری و تلاش وی برای آرام کردم مردم استان هستیم که به وضوع حاکی از عدم موفقیت او است. 

سران قبایل عرب با داد و بی‌داد از آقای معاون اول می‌پرسند که چه زبانی را می‌فهمند؟ آمده به ریش مردم بخندد یا چه کند؟ تاکید می‌کنند که گفتار درمانی فایده ندارد و یادآور می‌شوند که آنچه این روزها در استان می‌گذرد محصول عملکرد همین‌ها است و باید بابت آن خجالت بکشند.

حجم ویدیو: 12.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها