دیدار وزیر خارجه کویت با ظریف +عکس

کد خبر: 1085184

وزیر امور خارجه با تمجید از روابط محترمانه، دوستانه و نزدیک دو کشور ایران و کویت تاکید کرد که سیاست قطعی ایران، گسترش روابط با همسایگان است.

دیدار وزیر خارجه کویت با  ظریف +عکس

 احمد ناصر المحمد الصباح وزیر امور خارجه کویت که برای حضور در مراسم تحلیف رییس جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به تهران سفر کرده، ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در دیدار باهمتای ایرانی خود در خصوص روابط دوجانبه و آخرین وضعیت مسائل منطقه و دیگر موضوعات مورد علاقه طرفین به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کویت ‌در این ملاقات ضمن تبریک مجدد انتخاب آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، بر عزم کشور متبوعش برای گسترش همه جانبه روابط تاکید و خواستار رایزنی‌های بیشتر دو کشور در حوزه مسائل منطقه‌ای و بین المللی شد.

احمد ناصر المحمد الصباح با ارج‌نهادن بر مساعی هشت ساله ظریف، ابتکارات مطروحه از سوی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری‌های منطقه‌ای در خلیج فارس را با اهمیت توصیف کرد.

محمدجواد ظریف نیز در این ملاقات با تمجید از روابط محترمانه، دوستانه و نزدیک دو کشور ایران و کویت، ضمن مرور تلاش‌های گسترده انجام شده برای ارتقا روابط فی‌مابین، از تداوم و ارتقاء این تلاش‌ها در دولت آیت‌الله رییسی در چارچوب سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با همسایگان خبر داد./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها