نبویان: ملت ایران هیچگاه منزوی نخواهد شد

کد خبر: 1085412

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: برگزاری آبرومندانه مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم نشان داد که منزوی شدن ملت ایران حرف جاهلان است.

نبویان: ملت ایران هیچگاه منزوی نخواهد شد

حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهوری سیزدهم گفت:‌ برگزاری آبرومندانه و سطح بالای مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم با حضور مقامات از ده‌ها کشور خارجی نشان می‌دهد که ادعای اینکه ملت ایران منزوی شده حرف جاهلان است.

وی افزود: کسانیکه دم از منزوی شدن ملت ایران می‌زنند فقط دشمنان و جاهلان هستند و این افراد و این کشورها باید آرزوی منزوی شدن ملت ایران را به گور ببرند و همگان باید بدانند که ملت ایران همیشه زنده است.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: کشوری که زنده است هیچ وقت منزوی نمی‌شود. آمریکا و متحدانش ببینند که منطقه در زیر نفوذ آنها است یا ایران.

نبویان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها سری به کشورهای عراق، سوریه و لبنان و ... بزنند ببیند که آنها در آنجا حضور دارند یا جمهوری اسلامی ایران؛ و اینها از جمله شواهد زنده و پویا بودن ملت و کشور ایران است.

وی افزود: ملت ایران هیچگاه منزوی نخواهد شد و با همتی که دارد به اهداف بلندش که شرافت و عزت در سطح جهان است می‌رسد. ما به مرزهای ایران محدود نیستیم. ملت ایران برای جهان تمدن‌ساز خواهد شد و ان‌شاءالله تمدن اسلامی را جهانی خواهد کرد.

به گزارش فارس مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم با حضور 115 مقام رسمی از 73 کشور جهان برگزار شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها