میراث دولت حسن روحانی

کد خبر: 1086112

نماینده مردم سنقر در مجلس با انتقاد از میراثی که دولت حسن روحانی از معیشت و اقتصاد باقی گذاشته و آن را تحویل دولت بعدی داده است گفت: افزایش 7 برابری نرخ ارز و چند صد درصدی نرخ خودرو و مسکن بخشی از این میراث شوم است.

میراث دولت حسن روحانی

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به میراث شوم اقتصادی و معیشتی دولت روحانی برای مردم اظهار داشت: قیمت نجومی ارز و هفت برابر شدن آن، گرانی سرسام‌آور کالاهای اساسی و اقلام مختلف، تعداد بالای جاسوسان دستگیرشده و جولان تعداد دیگری جاسوس، افزایش چند صد درصدی قیمت خودرو، ناکارآمدی‌های مختلف در بدنه قوه مجریه تنها بخش‌هایی از میراث شومی است که دولت حسن روحانی برای مردم به جا گذاشته است.

وی افزود: دولت حسن روحانی در ابتدای فعالیت خود با انتقاد از دولت احمدی نژاد اعلام می‌کرد که آمارها و شاخص‌ها در پایان دولت نهم و دهم تفاوت بسیار زیادی با ابتدای فعالیت دولت احمدی نژاد دارد و به همین دلیل به او و مدیران او می‌تاختند که شما مدیریت بلد نیستید و زبان گفتگو با دنیا را نمی‌دانید، اما دولت حسن روحانی که ادعای این موضوع را دارد باید پاسخ دهد که چرا بر اساس آمارها و شاخص‌ها و تورم و ضریب جینی که بانک مرکزی و مرکز آمار ایران اعلام کرده است، وضعیت معیشتی و اقصتادی خانوارها این گونه شده است و به همین دلیل حسن روحانی و وزرایش باید پاسخگوی مسائل مختلف باشند.

نماینده مردم سنقر در مجلس تصریح کرد: دولت حسن روحانی باید مقایسه تطبیقی از زمان تحویل دولتی یازدهم و دوزادهم به دولت آیت‌الله رئیسی (دولت سیزدهم)‌ داشته باشد و توضیح دهد که چرا وضعیت اقتصادی کشور را به اینجا رسانده‌اند.

حسینی کیا با بیان اینکه خانه‌دار شدن برای خیلی از جوانان ایرانی تبدیل به رویا شده است و آنها حتی پول اجاره‌بهای یک خانه را هم ندارند، ضمن اینکه وضعیت طلا و سکه هم در کشور بسیار بغرنج است که اینها بخش دیگری از میراث شومی است که حسن روحانی برای دولت بعدی به جا گذاشته است.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم تلاش خواهد کرد که به دولت سیزدهم کمک‌های زیادی را برای رفع مشکلات مردم انجام دهد و در همین راستا می‌کوشیم موانع قانونی را بداریم ضمن اینکه دولت آقای رئیسی اگر الزامات قانونی نیاز داشته باشد کمک خواهیم کرد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها