ارزیابی غفوری فرد درباره کابینه روحانی و رئیسی

کد خبر: 1087192

عضو جبهه پیروان گفت: به نظر می رسد کابینه رئیسی بسیار موفق تر از کابینه دولت یازدهم و دوازدهم باشد.

ارزیابی غفوری فرد درباره کابینه روحانی و رئیسی

حسن غفوری فرد، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخشی از گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره کابینه رئیسی گفت: فکر می کنم یک کابینه کاری و جدی خواهد بود به قول مهندسان، آچار به دست هستند افرادی چون آقای رستم قاسمی، آقای ضرغامی، آقای محرابیان، آقای سجادی در این سطوح کار کرده اند و فقط پشت میز نشین نبودند و اهل کار هستند.

وی گفت: به نظر می رسد کابینه رئیسی بسیار موفق تر از کابینه دولت یازدهم و دوازدهم باشد. البته من نمی خواهم زحمات آنها را نادیده بگیرم آنها هم به نوبه خود تلاش کردند منتهی دولت دوازدهم تا حدودی بدآورد و مساله برجام به نافرجامی کشیده شد و بعد هم کرونا هم ایران و هم کل جهان را بسیار اذیت کرد. به نظر من می‌توان گفت که بدشانسی هم با آنها همراه بود منتهی یک تفاوت اصلی که این کابینه با کابینه قبلی دارد این است که اینها به مردم بیشتر نزدیک هستند و مردمی‌تر و خاکی‌تر هستند یا به عبارتی با کف خیابان آشناتر هستند.

غفوری فرد با بیان اینکه فراجناحی بودن به معنای استفاده از وزرای کابینه روحانی نیست، گفت: بسیاری از وزرای پیشنهادی هیچ گونه چسبندگی به هیچ کدام از گروه های سیاسی ندارند. مثلا آقای احمد وحیدی یا آقای عین اللهی، آقای سجادی، آقای میرکاظمی، آقای زلفی گل و آقای ضرغامی جزء چه جناحی هستند؟ اینها جزء هیچ جناحی نبودند و فراجناحی به این معنی نیست که حتما چند نفر از کابینه آقای روحانی در این کابینه حضور داشته باشند./ خبرآنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها