در گفتگو با فردا مطرح شد؛

کریمی اصفهانی: می‌توانیم به دولت رئیسی اعتماد کنیم

کد خبر: 1087607

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم نیز نباید توقع بیش از حد داشته باشند. یعنی این تصور نباشد به محض شروع کار دولت قیمت ها می شکند. اگر دولت رئیسی بتواند در کوتاه مدت رشد قیمت ها را متوقف کند، اولین پیروزی است. مرحله بعد نوبت به برخورد با قیمت های افسارگسیخته می رسد.

کریمی اصفهانی: می‌توانیم به دولت رئیسی اعتماد کنیم

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار «فردا» درباره ترکیب کابینه دولت سیزدهم گفت: هر چند این روزها بر هماهنگی بین اعضای تیم اقتصادی دولت تأکید می شود اما معتقدم همه وزارتخانه ها باید این ویژگی را داشته باشند چون هر کدام به نحوی سهمی در حوزه اقتصادی کشور دارند بنابراین همه اعضای کابینه باید به برنامه و سیاست‌های دولت در حوزه اقتصادی باور داشته باشند و اجرایی شدن آنها را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

وی افزود: آقای رئیسی در مراسم تنفیذ به واژه «ما می توانیم» اشاره کردند، در حالیکه برخی روسای جمهور گذشته می گفتند «ما خرابه تحویل گرفتیم». در واقع آنها برای این، چنین جمله ای را بیان می کردند تا ناتوانی خودشان را در سامان دادن به امور کشور پنهان کنند و بهانه بیاورند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه می توانیم به دولت آقای رئیسی اعتماد کنیم، اظهار کرد: رئیس جمهور به مردم قول داده است تا مشکلات را برطرف کند.کسی که می گوید «می توانیم»، یعنی نمی خواهد با فرافکنی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند. البته برای تحقق این موضوع باید بر کار وزرا نظارت خوبی صورت گیرد.

وی افزود: اگر وزیر پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد گرفت، دلیلی ندارد که تا آخرین روز دولت در جایگاه وزارت بماند. به محض آنکه معین و مشخص شد وزیری قادر نیست به وظایفش آن طور که لازم و مورد انتظار است جامه عمل بپوشاند، با تصمیم رئیس جمهور یا اقدام مجلس کنار برود.

کریمی اصفهانی یادآور شد: اگر رئیس جمهور دید که یک وزیر نمی تواند، این اختیار را به لحاظ قانونی دارد که بعد از بررسی های لازم او را کنار بگذارد و یک فرد قوی تری برای وزارتخانه انتخاب کند چون آقای رئیسی چنین روحیه ای را دارد معتقدم باید به او اعتماد کنیم.

وی با اشاره به افزایش قیمت دلار افزود: این نکته را باید درنظر گرفت که هنوز دولت آقای رئیسی کامل مستقر نشده است. امیدواریم مجلس هرچه سریعتر بررسی وزرای پیشنهادی را انجام و درباره آنها دهد تا دولت بتواند عملا وارد حوزه اجرا شود و به وعده هایش عمل کند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم نیز نباید توقع بیش از حد داشته باشند. یعنی این تصور نباشد به محض شروع کار دولت قیمت ها می شکند. اگر دولت رئیسی بتواند در کوتاه مدت رشد قیمت ها را متوقف کند، اولین پیروزی است. مرحله بعد نوبت به برخورد با قیمت های افسارگسیخته می رسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها