3 قول وزیر پیشنهادی نفت به نمایندگان چیست؟

کد خبر: 1087836

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی پرداخت.

3 قول وزیر پیشنهادی نفت به نمایندگان چیست؟

 روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی زنده و در حاشیه نشست کمیسیون تخصصی خود برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: امروز وزرای پیشنهادی نفت، صمت، ارشاد و راه و شهرسازی در کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس حضور پیدا کردند.

وی اظهار کرد: نکته اصلی ما در تعامل با وزرای پیشنهادی این است که وزرا پیشنهادی‌های عملی و قابل سنجش ارائه دهند تا ما بتوانیم با گذشت زمان عملی شدن این وعده‌ها را پیگیری کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی صمت تاکید جدی بر مردمی کردن حوزه ها‌ی تولید، حمایت از تولید، پشتیبانی تولید و مانع زدایی داشت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور ادامه داد: حمایت از صادرات محصولات داخلی و حمایت از تولید داخل نیز از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی بود.

نجابت خاطر نشان کرد: وزیر پیشنهادی ارشاد تاکید جدی بر ارتباط با اقشار مختلف حوزه مسئولیتی وزارت ارشاد از جمله هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب رسانه داشت. توانایی و سابقه این وزیر پیشنهادی ارشاد نشان می‌دهد که بتواند این وظیفه را انجام دهد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: وزیر پیشنهادی نفت هم در جلسه امروز دو قول جدی داد. قول اول رساندن صادرات نفت به میزان مطلوب و قول دوم جلوگیری از خام فروشی بود و وعده افزایش پوشش گاز رسانی بیش از آنچه در حال حاضر است نیز مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در پایان تاکید کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی هم قول‌های جدی در حوزه ساخت مسکن داد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها