بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش در کمیسیون صنایع

کد خبر: 1087906

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در کمیسیون متبوعش، گفت: برنامه‌ریزی برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۴ یکی از برنامه‌های سجادی بود.

بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش در کمیسیون صنایع

 روح اله عباس‌پور در تشریح نشست ظهر امروز (دوشنبه 25 مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بخشی از برنامه‌ها و رویکردهای خود را برای وزارتخانه تشریح کرد، ادامه داد: آقای سجادی درباره دغدغه‌ها و مسائل مربوط به جوانان به بیان مطالبی پرداخت. به زعم وزیر پیشنهادی حوزه جوانان تاکنون مغفول مانده و باید در زمینه‌های مسکن، ازدواج، تسهیلات بانکی و... اقدامات مناسب صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای موفقیت در المپیک 2024 نیز یکی دیگر از برنامه‌های وزیر پیشنهادی بود، افزود: در ادامه جلسه، اعضای کمیسیون سوالات و نظرات خود را عنوان کردند که ضرورت ارتقا جایگاه کشور در مسابقات ورزشی بین‌المللی یکی از این تاکیدات بود.

وی اضافه کرد: همچنین توجه به ورزش همگانی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و... از دیگر مطابات نمایندگان از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بود./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها