بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی نفت و نیرو در کمیسیون عمران

کد خبر: 1087925

ورزای پیشنهادی نفت و نیرو امروز در کمیسیون عمران مجلس برنامه‌های خود را ارائه کردند.

بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی نفت و نیرو در کمیسیون عمران

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز این کمیسیون اظهار داشت: وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه امروز کمیسیون حاضر شد.

وی افزود: وزیر پیشنهادی نیرو در ابتدا رزومه و سپس برنامه‌های خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه اعضای کمیسیون همچنین نگرانی های خود را در مورد مسائل مربوط به وزارت نیرو ابراز کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: نمایندگان همچنین سوالاتی را در مورد لزوم توسعه و بهبود نیروگاه‌ها، مدیریت مناسب منابع آب، قطع مستمر برق، پروژه‌های انتقال آب، برنامه‌های کنترل فشار ملی آب، مسائل مربوط به تامین آب آشامیدنی و مسائل مربوط به پروژه‌های احداث سدها مطرح کردند. با این حال ، به دلیل کمبود فرصت، وزیر پیشنهادی نیرو فردا به نمایندگان پاسخ می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: وزیر پیشنهادی نفت نیز در جلسه امروز کمیسیون حاضر شد و گزارشی از گذشته و برنامه های خود به اعضای کمیسیون ارائه کرد. از آنجا که وی از قوای وزارت نفت است ، با مسائل مختلف این وزارتخانه آشنایی کامل دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: وزیر پیشنهادی نفت مواردی در خصوص جلوگیری از خام فروشی، صادرات معیانات گازی و جذب سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز، تمرکز بر میادین مشترک نفت و گاز، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه اکتشاف نفت و صادرات را به اعضای کمیسیون مطرح کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها