جلالی: عملکرد مدیریتی «خطیب» در فتنه 88 سئوال است

کد خبر: 1089162

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، ابهاماتی را در مورد عملکرد مدیریتی حجت الاسلام خطیب در قم مطرح کرد.

حجت الاسلام حسین جلالی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات،گفت: در وهله اول باید به این مسئله توجه شود که لیست ۱۹ نفره وزرای پیشنهادی دولت، خدمت مقام معظم رهبری ارائه شده و ایشان با هیچ یک از آنان مخالفتی نفرمودند و آنان را رد نکردند.

وی بیان کرد: حوزه علمیه قم کانون انقلاب است و انقلاب از قم اعلام شد. همچنین از سال ۷۰ دشمنان «آنتی تز» انقلاب را هم از قم کلید زدند. در حالی که نباید آنتی تز انقلاب از قم آغاز شود.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس تصریح کرد: از سال ۷۰ حجت الاسلام اسماعیل خطیب مدیرکل اداره کل اطلاعات قم شد و همزمان توطئه‌های دشمن هم آغاز شد که بنده نمی گویم به دلیل حضور حجت الاسلام خطیب در آنجا بود بلکه انتظار حوزه علمیه قم از وی آن بود که پیش بینی، پیش گیری و شناسایی های لازم انجام می شد تا این نفوذ صورت نگیرد.

جلالی تأکید کرد: دشمنان انقلاب با استفاده از کارشناسان ایرانی این سیاست را طراحی کردند و کسانی که طرف مشورت آنان قرار گرفتند، ایرانی بودند و یک ایرانی به دشمنان آموخت که باید آنتی تز انقلاب از قم آغاز شود و بیگانگان خودشان را این موضوع را نمی فهمیدند.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام خطیب ۱۲ سال مدیر کل اداره اطلاعات قم بود و موظف بود جلوی این کار را بگیرد و باید در این باره پاسخگو باشد. البته بدنه اطلاعات کشور متشکل از سربازان گمنام است که زحمات زیادی می کشند که از آنها تشکر می کنم اما باید مدیریت و معاونان هم انقلابی شوند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس بیان کرد: متأسفانه گروه های مختلف سکولار در سالهای گذشته در قم مواضع مختلف سیاسی و مقابله با اصل نظام را مطرح کردند و با مخالفان نظام ارتباطاتی داشتند و سوال ما این است که چرا اخبار این موضوع هیچ گاه به مراجع نرسید؟

جلالی گفت: البته حجت الاسلام خطیب در قم بیکار نبود و به جای شناسایی این افراد، نیروهای انقلابی را شناسایی و از طریق دوستان خود برای آنان پرونده سازی می کرد و آنان را به دادسراها معرفی می کرد.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸ قصه پرغصه ای است که هنوز زخم آن بر دامن نظام وجود دارد که دو رئیس جمهور سابق ما یعنی محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی در بطن فتنه بودند و سوال ما از حجت الاسلام خطیب آن است که عملکرد وی در فتنه ۸۸ چه بوده است؟/ مهر

تکمیل می شود...

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها