در مخالفت با وزیر پیشنهادی اقتصاد؛

عباس‌زاده مشکینی: آقای خاندوزی! رئیس کل بانک مرکزی مطلوب شما کیست

کد خبر: 1089179

نمایند مردم مشکین شهر گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد در برنامه‌های خود به برخی مسائل استرتژیک همچون سرمایه‌گذاری خارجی، کمرنگ‌تر و ملایم‌تر اشاره کرده است.

عباس‌زاده مشکینی:  آقای خاندوزی! رئیس کل بانک مرکزی مطلوب شما کیست

در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه (۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی برای بررسی وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم، محمود عباس‌زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مخالفت با سید احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، گفت: امروز تجمع انتظارات مردم در حوزه اقتصادی است و مردم جدی‌ترین و شفاف‌ترین اقدامات را از تیم اقتصادی دولت مطالبه دارند.

عباس‌زاده مشکینی گفت: برای پاسخگوی به خلاء های اقتصاد و پلشتی های آن ایجاب میکند که یک تیم اقتصادی منسجم، توامند، هماهنگ و هم افزا کل بگیرد. آیا این چهار مولفه در وزیر پیشنهادی محترم اقتصاد شکل گرفته است؟

وی افزود: یک تیم مشروط اقتصادی به مجلس معرفی شده است یعنی اگر تمام شرایط محقق شوند، مطالبات تامین خواهد شد.

نماینده مردم مشکین شهر گفت: آقای خاندوزی! به طور روشن بفرمائید رئیس کل بانک مرکزی مطلوب شما، که طبق قانون معرفی آن در وظیفه و اختیارات شماست، کیست؟

عباس‌زاده مشکینی تاکید کرد: برای پر کردن مشکل درآمدهای نفتی نیاز به هماهنگی کامل وزیر اقتصاد و وزیر نفت داریم. آشما چقدر ظرفیت و جایگاه و دارید که بتوانید با وزیر نفت هماهنگ باشید.

وی افزود: آقای خاندوزی! در برنامه‌های شما به برخی مسائل استرتژیک کمرنگ‌تر و ملایم تر اشاره شده است. شما به بحث سرمایه‌گذاری خارجی و رفع موانع آن اشاره ضعیفی کرده‌اید./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها