موافق برنامه های وزیر پیشنهادی صمت:

فرهنگی: برنامه های فاطمی امین زمان بندی شده با اعداد و ارقام است

کد خبر: 1089764

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی وزارت صمت علاوه بر قدرت و توان ایده پردازی، روحیه تحول گرایی و مهارت ادراکی، توانایی اجرای پیشبرد اهداف در حوزه های مختلف صنعت را نیز دارد.

فرهنگی: برنامه های فاطمی امین زمان بندی شده با اعداد و ارقام است

 محمدحسین فرهنگی در نشست علنی امروز (سه شنبه 2 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم در موافقت با برنامه های وی گفت: مخالفان وزیر پیشنهادی صمت نکاتی را درخصوص نگرانی های خودشان بیان و پیشنهاداتی ارائه کردند که عمدتاً به دلیل احساس عدم توانایی اجرایی ایشان است و طبیعی است هر کسی حتی موافق ایشان هم پیشنهادات و نظرات تاکیدی و اصلاحی خواهد داشت، اما آقای فاطمی امین علاوه بر داشتن قدرت و توان ایده پردازی و روحیه تحول گرایی و مهارت ادراکی که لازمه تصدی وزارت در هر کشوری است، عملکرد اجرایی قابل توجهی در دوران حضور در ریاست جمهوری داشته است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم افزود: وزیر پیشنهادی صمت در دوران حضور در نهاد ریاست جمهوری بدون داشتن ابزار اجرایی و تنها با نگاه فرابخشی و با استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف موفقیت های خوبی به دست آورده است.  درخصوص خودروهای دوگانه سوز در مدت محدود مسئولیت خود، تعداد خودروهای دوگانه سوز را از نزدیک به صفر به یک میلیون دستگاه رساند. همچنین در حوزه نوسازی ناوگان فرسوده خودرو عملکرد قابل توجهی داشته است. همچنین در وزارت صمت و آستان قدس رضوی نیز اقدامات تحول گرایانه خوبی داشته است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال شرکت دانش بنیان موفقی را با وجود مخالفت ساختار سنتی، راه اندازی کرده و با استفاده از بسیج بخش غیردولتی و منفک از آستان قدس در زمینه زنجیره تامین و فعال کردن بخش های اقتصادی گام برداشت، به نحوی که درآمد 3 میلیاردی را در مدت زمان مشخصی به بیش از 30 میلیارد تومان رساند. لذا ایشان توانایی اجرایی برای پیشبرد اهداف در حوزه های مختلف را دارد.

فرهنگی با اشاره به برنامه های وزیر پیشنهادی صمت تصریح کرد: ایشان یک نموداری از برنامه های خود به کمیسیون ها ارائه کرد که دارای برنامه های زمان بندی شده با اعداد و ارقام است و کاملا مشخص شده که تا پایان 1400 چه اقدامی قرار است صورت بگیرد و همچنین برای افق سال های آینده نیز چه برنامه هایی مدنظر دارد. از طرفی درخصوص تامین نیازهای ضروری نیز مقرر شده با همکاری آقای ساداتی نژاد اقلام ضروری را به دست مردم برسانند. با تشکر از 194 نفر از نمایندگانی که برای موافقت با وزیر پیشنهادی صمت ثبت نام کردند./خانه ملت

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها