موافق وزیر پیشنهادی علوم:

رحیمی: «زلفی‌گل» برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه برنامه دارد

کد خبر: 1089823

نماینده مردم بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: «زلفی‌گل» طرحی برای برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه دارد که این طرح کارآمد می‌تواند عینی و قابل اجرا باشد.

رحیمی: «زلفی‌گل» برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه برنامه دارد

 بهزاد رحیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: ما نباید همیشه سراغ افراد چهره و صاحب نام برویم و باید از ظرفیت دیگر نخبگان کشور هم برای تصدی پست های حساس کشور استفاده کنیم که زلفی گل این ویژگی را دارد.

وی بیان کرد: برخی مخالفان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفتند که وی در یک رشته خاص تخصص دارد و مرجعیت علمی ندارد این در حالی است که زلفی گل سابقه علمی زیادی دارد.

نماینده مردم بانه در مجلس تصریح کرد: برخی دیگر از مخالفان زلفی گل گفتند که این مدل از وزارت را نمی پسندند و سوال ما این است که زلفی گل مگر فردی بسیجی، عالم و با بصیرت نیست، پس چرا با وی مخالف هستند؟ بهتر است بگویند چه مدلی را برای تصدی این وزارتخانه قبول دارند.

رحیمی اظهار داشت: زلفی گل دوران نوجوانی خود را در جبهه سپری کرد و جانباز شد و این هم یکی دیگر از معیارهای انقلابی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی علوم همچنین از دانشگاه های معتبر دنیا دعوت نامه دریافت کرد، اما تصمیم گرفت که در کشور خودمان خدمت کند و وی یک چهره علمی بسیار خوب است و به دنبال تشکیل یک وزارتخانه انقلابی است.

نماینده مردم بانه در مجلس با بیان اینکه زلفی‌گل همچنین طرحی برای برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه دارد که این طرح کارآمد می تواند عینی و قابل اجرا باشد،گفت: با انتخاب این وزیر پیشنهادی نقطه عطفی را در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رقم خواهیم زد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها