انتظار نمایندگان از دولتمردان جدید از زبان غضنفرآبادی

کد خبر: 1090722

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی، دولت و مجلس باید با همکاری با یکدیگر مشکلات کشور را به ویژه در زمینه اقتصادی و مقابله با کرونا برطرف کنند.

انتظار نمایندگان از دولتمردان جدید از زبان غضنفرآبادی

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی با اشاره به اعتماد حداکثری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دقت کامل برنامه و سوابق وزرای پیشنهادی دولت را بررسی کردند.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی انتظار ما از دولتمردان جدید آن است که تخصص خود را برای رفع مشکلات کشور به کار گیرند و پای کار و متعهد باشند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد که دولت سیزدهم پیگیر مشکلات عدیده مردم باشد، گفت: دولتمردان باید اهل تلاش و کار شبانه روزی باشند تا بتوانند مطالبات به حق مردم را به سرعت پیگیری و مشکلات آنان را مرتفع کنند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولتمردان باید انقلابی، جهادی، مردمی، متخصص و پرتلاش باشند و لازم است که برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای رفع مشکلات کشور داشته باشند.

غضنفرآبادی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به وظیفه خود در بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت به صورت دقیق عمل کرد. در شرایط فعلی، دولت و مجلس باید با همکاری با یکدیگر مشکلات کشور را به ویژه در زمینه اقتصادی و مقابله با کرونا برطرف کنند./مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها