برنامه شورای وحدت برای ورود به انتخابات ۱۴۰۲

کد خبر: 1091987

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه حمایت این شورا از دولت رئیسی برآمده از انجام یک وظیفه دینی و انقلابی است از سازماندهی تشکیلات اولویت شورای وحدت برای یک سال آینده خبر داد

 برنامه شورای وحدت برای ورود به انتخابات ۱۴۰۲

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان  در پایان چهلمین جلسه هیات عالی شورای  وحدت، مباحث و تصمیمات متخذه این تشکیلات  را اعلام کرد.

وی با اشاره به فرایند استقرار دولت جدید و برگزاری مراسم ‌باشکوه تنفیذ، تحلیف و روند معرفی و بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس، افزود: هیات عالی شورای وحدت بار دیگر حمایت کامل خود از حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی را اعلام نمود و تاکید دارد که برای موفقیت برنامه اعلامی آقای رئیسی تمام تلاش خود را به انجام خواهد رساند.

متکی افزود: این حمایت برآمده از انجام یک وظیفه دینی و انقلابی ،تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، شناخت از شخصیت و مواضع آقای رئیسی و رای اکثریت قاطع شرکت کنندگان در انتخابات است.

وی همچنین به ادامه دور جدید فعالیت شورای وحدت در کشور اشاره نمود و اظهار داشت: موج پدید آمده از تشکیل شورای وحدت و گسترش آن در فضای سیاسی کشور با مشارکت روحانیت، احزاب، اقشار و ‌چهره های موثر و ذینفوذ در استان ها و با رویکردی خردورزانه، شفاف و ‌تکیه بر نظرات و آراء جمعی هم اینک به یک مطالبه جدی برای تداوم این حرکت تبدیل شده است.

سخنگوی شورای وحدت از تصمیم قطعی شورای  به ادامه فعالیت‌ها در دور جدید خبر داد و افزود: راهبرد ما در دوسال آینده سازماندهی و تشکیلات شورای وحدت برای ورود پرشور به انتخابات ۱۴۰۲ می باشد.

سخنگوی شورای وحدت از آقایان حجت الاسلام موسی پور، دکتر بادامچیان، خانم دکتر قوی، دکتر الله کرم، دکتر منتظمی و متکی بعنوان اعضای کارگروه تدوین نسخه جامع مرامنامه، اساسنامه و ساختار تشکیلات کشوری شورای وحدت نام برد که گزارش جلسات خود را به هیأت عالی ارایه داده اند و این بررسی تا پایان شهریور ماه جاری تکمیل و به استان ها ابلاغ خواهد شد./ایلنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها