رئیسی در زاهدان: ‌برای رفع مشکلات مصمم هستیم

کد خبر: 1092655

رئیس جمهور عصر امروز ‌در دومین روز از سفر به سیستان و بلوچستان، پس از بازدید از منطقه سیستان، در بخش پایانی سفر خود وارد زاهدان شد‌.

رئیسی در زاهدان: ‌برای رفع مشکلات مصمم هستیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در دومین روز سفر از قبل اعلام نشده به سیستان و بلوچستان، وارد زاهدان شد و مورد استقبال مسئولان این شهرستان و استان قرار گرفت.

‌رئیس جمهور در این سفر که وزرای کشور، نیرو، راه و شهرسازی،اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس دفتر ر‌ئیس‌جمهوری حضور دارند، از ‌‌نزدیک در جریان موضوعات، مسائل و مشکلات این شهرستان قرار می‌گیرد.

آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به زاهدان با بیان اینکه ‌حضور در میان مردم فرصتی مغتنم برای من است، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، هیچ مشکلی را نمی‌شناسیم که راه حل نداشته باشد و راه حل آن در دورن کشور نباشد، پس باید مشکل را شناخت و در حل آن مصمم بود.

وی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بزرگی دارد و باید این ظرفیت‌ها را شناخت و از آن بهره برد تا مشکلات استان رفع شود، افزود: تلاش می‌کنیم در این سفر شناسایی و احصای مشکلات این منطقه، در جهت رفع آنها در نهاد ریاست جمهوری و سطح وزارتخانه‌ها گام‌های اساسی برداریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه بررسی مشکلات و پیگیری موانع و مشکلات در اولویت دولت سیزدهم است، تصریح کرد: حضور اینجانب در جمع مردم، فرصتی مغتنم در جهت بررسی مسائل و مشکلات مردم و آشنایی با موانع پیش رو در این استان است.

وی با بیان اینکه در این دیدارها به ویژه در دیدار با مردم منطقه سیستان از نزدیک برخی مسائل و مشکلات آنها، مورد توجه قرار گرفت افزود: در این سفر برخی مشکلات نقطه مرزی منطقه سیستان نیز پیگیری و دستورات لازم داده شد.

رئیس جمهور همچنین به برنامه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: عصر امروز با شرکت در جلسه شورای اداری استان، ضمن بررسی مسائل و مشکلاتی که مطرح خواهد شد، گزارشی از روند برنامه های مختلف از زبان مدیران و مسئولان استانی خواهیم شنید.

رئیسی همچنین با اشاره به ظرفیتها و قابلیت‌های این استان در بخشهای مختلف گفت: دولت سیزدهم آمادگی کامل دارد تا در کنار جوانان به عنوان ظرفیت عظیم استان به مقابله با مشکلات این استان بپردازد.

حضور و سخنرانی در جمع نمایندگان اقشار مختلف، نخبگان و علمای شیعه و اهل سنت زاهدان و همچنین حضور در شورای اداری استان سیستان و بلوچستان از برنامه های رئیس جمهور در شهر زاهدان خواهد بود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها