اضافه کاری کارچاق‌کن‌های مدعی اصلاح‌طلبی برای آمریکا!

کد خبر: 1093624

کارچاق‌کنی مدعیان اصلاحات ـ اعتدال برای آمریکا و بدهکار نشان دادن ایران در حالی است که مقامات آمریکا بارها اعلام کرده‌اند که زمانی به برجام بازمی‌گردند که ایران بر سر توان موشکی و نفوذ منطقه‌ای خود توافق کند و از آنها دست بردارد.

اضافه کاری کارچاق‌کن‌های مدعی اصلاح‌طلبی برای آمریکا!

روزنامه ایران دیروز طی گفت‌وگویی آورده است: «الان برجام با تحولاتی که پشت سر گذاشته، خواسته یا ناخواسته با مسئله منطقه و ثبات منطقه‌ای و نظم منطقه‌ای بعد از کاهش حضور آمریکا گره خورده است و از این رو ایران برای اجرای برجام و رسیدن به یک راه‌حل بهینه و مطلوب باید صورت مسئله را این طور طرح کند که در کنار برجام چگونه می‌تواند درباره منطقه راه‌حل ارائه دهد. اگر ایران در این مورد فرمول قانع‌کننده و روشنی نداشته باشد آمریکایی‌ها انگیزه زیادی برای احیای برجام نخواهند داشت و حتی اگر برجام احیا شود باز مانند گذشته شکننده خواهد بود و با توجه به اینکه ترامپ هم به احتمال خیلی زیاد در انتخابات ۲۰۲۴ نامزد می‌شود و با شرایط امروز برای برنده شدن شانس زیادی دارد در آن صورت ممکن است اتفاقات قبلی به شکل دیگری ادامه پیدا کند اما اگر ایران بتواند در کنار برجام فرمولی هم برای حل مسائل منطقه بعد از خروج آمریکا ارائه دهد در آن صورت می‌توان گفت شانس توافق بیش‌تر خواهد شد.»

کارچاق‌کنی مدعیان اصلاحات ـ اعتدال برای آمریکا و بدهکار نشان دادن ایران در حالی است که مقامات آمریکا بارها اعلام کرده‌اند که زمانی به برجام بازمی‌گردند که ایران بر سر توان موشکی و نفوذ منطقه‌ای خود توافق کند و از آنها دست بردارد. طیف مأموریت دار که راه زیاده‌خواهی، گستاخی و طلبکاری را برای آمریکا هموار و با دروغ رفع تحریم و بازگشت آمریکا به برجام، معامله امنیت و اقتدار ایران را تئوریزه می‌کند، همزمان با موفقیت ایران در اخراج آمریکا از منطقه نیز عصا زیربغل رژیم جنایتکار محبوب خود می‌گذارد و جبهه خودی را تخطئه می‌کند. جولان این تحریف‌گران واقعیت و سربازان جنگ رسانه‌ای حریف، مستلزم پیگرد و برخورد امنیتی و قضایی است. آنها باید بدانند که قدرت موشکی و نقش‌آفرینی منطقه‌ای ایران ثمره تلاش خستگی ناپذیر مجاهدان فی سبیل الله است و ملک طلق ورشکستگان مدعی اصلاحات نیست که درباره معامله آنها گزافه‌گویی کنند./ کیهان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها