سفر امروز رئیس جمهور به خراسان جنوبی +برنامه ها

کد خبر: 1094348

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس از سفر احتمالی رئیس جمهور به خراسان جنوبی در عصر امروز خبر داد و گفت: این سفر به صورت سرزده بوده و برنامه هایی را برای نظارت خواهند داشت.

 سفر امروز رئیس جمهور به خراسان جنوبی +برنامه ها

سلمان اسحاقی  اظهار کرد: این سفر تا فردا ۱۹ شهریور ماه خواهد بود و رئیس جمهور موضوعاتی را در شورای اداری به آنها می‌پردازد و استاندار و مدیران استان را مستقیم مورد خطاب قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد: این برنامه سفرهای سرزده یک اتفاق بسیار زیبا و مبارکی است چرا که رئیس جمهور برای اولین بار مطالبه گری خواهد کرد.

به گفتۀ وی همواره مردم از دولت و رئیس جمهور مطالبه داشتند ولی برای اولین بار آقای رئیسی به عنوان نماینده مردم از مسئولان مطالبه گری می‌کنند.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: موضوعات، نیازها و کاستی‌هایی در استان وجود دارد که رئیس جمهور به عنوان قوی‌ترین فرد و مطالبه گر به آنها خواهد پرداخت، چرا که معتقد هستند نیازهای مردم باید در اسرع وقت رسیدگی شود و نباید معطل شوند.

اسحاقی اعلام کرد: ممکن است برخی از شهرستان‌ها برای عدم حضور رئیس جمهور گلایه کنند ولی باید بدانند که این سفر رسمی نیست و سفر رسمی ایشان در آینده خواهد بود که به شهرستان‌ها سفر خواهند کرد./مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها