جبار کوچکی نژاد در یادداشت اختصاصی برای فردا؛

باورپذیری وعده‌های دولت

کد خبر: 1094359

نماینده اصولگرای مجلس در یادداشتی شفاهی نوع نگاه و انتظار مردم از دولت سیدابراهیم رئیسی را تشریح کرد.

باورپذیری وعده‌های دولت

گروه سیاسی فردا: متن این یادداشت به شرح زیر است:

 در موضوع حمایت از طبقات اجتماعی توجه به بحث عدالت اجتماعی بسیار اهمیت دارد. این مولفه باید در درجه اول برای طبقات محروم و آسیب پذیر جامعه مورد عنایت قرار گیرد.

شیوع بیماری کرونا بر اقتصاد کشور تأثیر منفی داشت. خیلی از مردم در زندگی عادی خودشان دچار مشکل شدند و سفره های آنها بسیار کوچک شده است بنابراین نیاز به حمایت ویژه دارند. دولت باید بتواند به سرعت به طبقات محروم و آسیب پذیر کمک کند و بعد سراغ طبقات متوسط برود.

درباره میزان باورپذیری وعده‌های دولت توسط طبقات محروم این روزها عده ای تشکیک می کنند اما نادرستی این دیدگاه خیلی ساده روشن می شود. کافی است رأیی که این طبقه به آقای رئیسی دادند بررسی شود، آن رأی نشان می دهد که آنها حرف های او را باور می کنند. موضوع عدالت اجتماعی مورد تأیید همه طبقات جامعه است و حتی مرفهین نیز معتقدند دولت باید بیشتر به طبقات محروم توجه کند.

نکته دیگر آنکه برخی سفرهای استانی و بازدیدهای سرزده سیدابراهیم رئیسی با اقدامات احمدی نژاد شبیه سازی می کنند که من معتقدم چنین شبیه سازی درست نیست چون آقای رئیسی با رویکرد جدیدی به این موضوع ورود کرده است و قطعا به جذب سرمایه اجتماعی کمک خواهد کرد.

آقای رئیسی با سفر به خوزستان و سیستان و بلوچستان و ارتباط نزدیک با مردم و کف خیابان نشان داد که دنبال کمک کردن به طبقات پایین دست جامعه است، در واقع می خواهد با آنها ارتباط برقرار و نگرانی های آنها را برطرف کند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها