علم‌الهدی: اگر کسی در این مملکت مسئولیت قبول می‌کند باید آماده کار جهادی باشد

کد خبر: 1094379

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئولان کشور باید بدانند اگر کسی در این مملکت مسئولیت قبول می‌کند باید آماده کار جهادی باشد.

علم‌الهدی: اگر کسی در این مملکت مسئولیت قبول می‌کند باید آماده کار جهادی باشد

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر پنج‌شنبه در حاشیه افتتاح مرکز بستری ۱۱۰ تخت‌خوابی امام خمینی (ره) مشهد که توسط سازمان بسیج مستضعفان ایجاد شده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر چیزی در این کشور در حوزه جهادی و فعالیت‌های فداکارانه انجام گرفته، همه‌اش موفق و نمونه بوده است.

بسیج، نماد جهاد دینی

وی با بیان این‌که در این مملکت نمی‌شود با یک نظام روزمره پیش برویم، ادامه داد: همه باید در سایه جهاد، فداکاری و ایثارگری پیش برویم و بسیج، نماد این ایثارگری و جهاد دینی ما هست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این‌که هر کجا این مظهر ایثارگری وارد عرصه شد، کار را پیش بردیم، خاطرنشان کرد: تمام تخت‌ها و بسیاری از تجهیزات استفاده شده در این بیمارستان، در انبارهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده، این‌ها بیرون آمده، به کار گرفته شده و به تعبیر رئیس دانشگاه، صدها میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی، ریشه به کارگیری تجهیزات انبار شده را حرکت بسیجی مجاهدانه از سوی بسیج جامعه پزشکی دانست و گفت: این اتفاق ثابت می‌کند در کشور ما هر کار جهادی و ایثارگرانه انجام شود، پیش می‌رود، جلو می‌افتیم و همه مشکلات را مجاهدانه و ایثارگرانه حل می‌کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی خطاب به مسئولان بیان کرد: مسئولان کشور نیز باید بدانند اگر کسی در این مملکت مسئولیت قبول می‌کند، باید آماده کار جهادی باشد و مسئولیت را قبول کند، در غیر این صورت با برنامه‌های روتین و روزمره مشکلات کشور حل نمی‌شود.

آمادگی مدافعان سلامت

وی به آمادگی سیستم بهداشت و درمان برای مواجهه و کنترل بیماری کرونا اشاره و اظهار کرد: این امکانات به فاصله ۱۰ روز فراهم شده، مجهز شده و الان اگر خدای نکرده یورش دیگر ویروس کرونا پیش بیاید، دستگاه بهداشتی ما با مشکل مواجه نمی‌شود؛ در کنار این تجهیزات و امکانات، نیروی انسانی مناسب به‌عنوان مدافعان سلامت با بسیج همکاری می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: راه‌اندازی این مرکز بستری یک نمونه است که جز با جهاد و ایثارگری، کاری ادامه پیدا نمی‌کند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها