نوروزی: دلمان برای سخنرانی‌های انقلابی رئیس جمهور تنگ شده بود

کد خبر: 1098462

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت:‌ در 8 سال گذشته دلمان برای سخنرانی‌های انقلابی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل تنگ شده بود که امسال شاهد این سخنرانی انقلابی بودیم.

نوروزی: دلمان برای سخنرانی‌های انقلابی رئیس جمهور تنگ شده بود

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تمجید از مواضع و سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: 8 سال بود که دلمان برای سخنرانی انقلابی رئیس جمهور کشورمان در اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل تنگ شده بود و امسال شاهد این سخنرانی انقلابی بودیم.

وی افزود: مواضع و صحبت‌های آقای رئیسی در هفتصد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل همان چیزی بود که مورد انتظارمان بود و تحقق یافت.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: آقای رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل بحث حمایت از ملل مظلوم منطقه و همچنین بحث مواضع ایران در برجام و مسائل منطقه‌ای را بیان کرد و ما شاهد موضع مقتدرانه وی در سخنرانی‌‌اش بودیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: سخنرانی آقای رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل استحکام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به همگان نشان داد و به همگان ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران هیچ تغییری در سیاست‌های ضد امپریالیسمی‌اش ایجاد نشده و همچنان به مسیر 43 سال قبل خود ادامه می‌دهد.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها تغییری در سیاست‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایجاد نشده بلکه مطمئنا با استحکام و اقتدار بیشتری به مسیر خود ادامه خواهد داد./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها