ادعای روزنامه اصلاح‌طلب درباره نطق های جنجالی روحانی

کد خبر: 1099079

نطق‌های روحانی توسط روزنامه نگاران اصلاح‌طلب تنظیم و ویرایش می‌شد!

ادعای روزنامه اصلاح‌طلب درباره نطق های جنجالی روحانی

روزنامه آفتاب یزد در مطلبی به «متن سخنرانی‌های آیت‌الله رئیسی» پرداخت و نوشت: دولت قبل در حوزه رسانه ضعف‌های غیر قابل کتمانی داشت اما نباید منکر شد که متن سخنرانی‌های رئیس‌جمهور وقت، قوی و جذب‌کننده بود.ضمن آنکه قدرت بیان حسن روحانی نیز باعث شده بود خیلی خوب فحوای نطق‌ها منتقل شود. به هرحال فراموش نباید کرد حسن روحانی جزو سخنرانان اصلی انقلاب اسلامی 1357 بوده و منبرهای وی تاریخی بوده است.همین نقطه قوت در مناظره‌ها و رقابت‌های انتخاباتی در سال‌های 1392 و 1396 بسیار به کار وی آمد. ضمن آنکه نطق‌های او توسط روزنامه‌نگاران جریان ساز کشور [بخوانید روزنامه نگاران اصلاح‌طلب] تنظیم و ویرایش می‌شده است تا اصول ساختاری یک متن قوی و محرک را دارا باشد.

آفتاب یزد نوشت: ولی طی مدتی که ابراهیم رئیسی وارد پاستور شده تیم رسانه‌ای او قطعا فشل‌ترین بخش دولت بوده زیرا نتوانسته از پس بدیهی‌ترین امور بر بیاید.

در ادامه این مطلب آمده است: به نظر می‌رسد حلقه نخست رئیس‌جمهور بایستی هرچه زودتر تیم مذکور را تقویت کند. افرادی که وارد می‌شوند باید چند بعدی بوده،یعنی صرفا نویسنده وروزنامه نگار نباشند بلکه به علم روز رسانه و ارتباطات اجتماعی تجهیز باشند.این تیم وظیفه اصلی‌اش خروج رئیس‌جمهور از دایره تکراری،کلیشه‌ای و خسته‌کننده نطق و سخنرانی‌هایش است.یک متن خوب برای هر سخنرانی به علاوه تمرین‌های گفتاری و برخی آموزش‌های ساده بیان می‌تواند به رئیس‌دولت کمک شایانی نماید.

روزنامه اصلاح‌طلب تنظیم و ویرایش نطق رئیس‌جمهور از سوی روزنامه نگاران جریان ساز (بخوانید روزنامه‌های زنجیره ای) را فاکتور مثبتی در نظر گرفته است! در همین بستر است که می‌توان علت منصوب شدن سردبیر یکی از روزنامه نگاران اصلاح‌طلب به عنوان مشاور نهاد ریاست جمهوری و همچنین بکارگیری خبرنگاران و روزنامه نگاران در شرکت‌های زیر مجموعه شستا و... را ارزیابی کرد! نکته دیگر آنکه این اعتراف روزنامه اصلاح‌طلب معلوم می‌کند که چه کسانی و چرا حرف‌ها و اظهارات جنجالی روحانی را در نطق‌های سخنرانی او جا می‌کردند! یا برخی اظهارات او مانند نظرسنجی از داخل ماشین را سانسور و از متن سخنان او حذف می‌کردند!/کیهان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها