خاتمی: پیش‌تر اداره کشور را به برجام مشروط کردند

کد خبر: 1100541

سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران با بیان این که طرفداران مذاکره نمی‌توانند از پاسخگویی شانه خالی کنند ادامه داد: این نوع رفتار که در گذشته روی داد نقطه مقابل خداباوری و مصداق دگرباوری است.

خاتمی: پیش‌تر اداره کشور را به برجام مشروط کردند

امام جمعه موقت تهران گفت: ملت ایران با اقتدا به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و الگو قرار دادن "هیهات من الذله" همیشه پیروز است و هرگز روی ذلت را نمی بیند.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی یکشنبه شب در سخنرانی با موضوع اصول محوری حرکت پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی افزود: ملتی که به خدا متکی باشد دشمنان را ذلیل می کند , این شیوه، سیره اهل بیت(ع) است و مربوط به امروز و دیروز نیست.

وی ادامه داد: اوباما و دیوانه بعد از او می گفتند همه گزینه ها روی میز است، یعنی تهدید نظامی می‌کردند تا ملت را بترسانند اما این ملت ستودنی و شهید داده، تسلیم نشد.

امام جمعه موقت تهران گفت: با این دیدگاه خداباورانه، ملت تسلیم دشمن نمی شوند و از اصول و ارزشهای خود نیز دست نمی کشند.

خاتمی افزود: پیش‌تر اداره کشور را به برجام مشروط کردند و دیدیم چند سال کشور را گرفتار برجام کردند و وضعیت کشور به این روز درآمد.

وی با بیان این که طرفداران مذاکره نمی‌توانند از پاسخگویی شانه خالی کنند ادامه داد: این نوع رفتار که در گذشته روی داد نقطه مقابل خداباوری و مصداق دگرباوری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خداباوران، شهیدان عزیز یعنی رهروان سالار شهیدان هستند که یک لحظه در این مسیر به خود تردید راه ندادند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها