عباسی: کفه قدرت در مذاکرات به سمت ایران است

کد خبر: 1101526

نماینده کازرون در مجلس گفت: ایران زمانی به میز مذاکره بازمی‌گردد که از منطق پیروی و ادله خودش را داشته باشد و از حقوق خودش دفاع کند.

عباسی: کفه قدرت در مذاکرات به سمت ایران است

فریدون عباسی نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به زمان آغاز مذاکرات برجامی  ایران و 1+4 گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره باب مذاکره با طرف‌های غربی در چارچوب منطق و اقتدار را باز گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه در مذاکرات باید مواردی به عنوان اهرم قدرت در دست داشته باشیم، ادامه داد: متاسفانه دولت گذشته سایه جنگی در کشور ایجاد کرد  و در جنگ واقع نشده شکست خورد و در پی آن معاهده خلع سلاح امضاء کرد و دست کشور را از همه جهات بست اما در دولت جدید انسجام و مدیریت مناسبی برای به سرانجام رساندن مذاکرات با طرف‌های غربی وجود دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره درخواست طرف‌های غربی برای بازگشت ایران به میز مذاکره،  اضافه کرد:طرف‌های غربی مدام اعلام می‌کنند برای انجام مذاکرات زمان ایران کم است آنها باید اعلام کنند چرا این زمان کم است و زمانی که آنها در نظر می‌گیرند چه میزان است و می‌خواهند چه اقدامی برای رسیدن به توافق انجام دهند.

نماینده کازرون در مجلس با اینکه  ایران زمانی به میز مذاکره بازمی‌گردد که از منطق پیروی و ادله خودش را داشته باشد و از حقوق خودش دفاع کند، اظهار داشت: ایران در شرایطی که در قدرت باشد مذاکره می کند که امروز کفه قدرت در مذاکرات به سمت ایران سنگینی می‌کند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها