اشتباه خضریان کجاست؟

کد خبر: 1106388
اشتباه خضریان کجاست؟

گروه سیاسی فردا: مشخص نیست چرا عده‌ای اصرار فراوان دارند که بر خلاف واقعیت، آقای دکتر قالیباف را در برابر طیفی از جریان انقلابی قرار دهند. از جمله این تلاش ها، توییت آقای خضریان است که مشخص نیست چه اصراری دارند در این مسیر نادرست قدم بردارند. درباره توییت نادرست ایشان چند نکته را باید متذکر شد. 

١/ آقای دکتر قالیباف پس از رحلت آیت الله مصباح، در پیامی بسیار روشن با ویژگی های برجسته ایشان را  توصیف کردند. از همین رو  موضع ایشان نسبت به آیت الله مصباح روشن بود لذا ضرورتی برای تکرار پیدا نمی شد در حالیکه در باره آیت الله العظمی صافی این گونه نبود.

 ٢/ موضوعات مطرح شده درباره اظهارات آیت الله صافی مربوط به جلسه ای بود که رئیس مجلس در آن حضور داشتند لذا سکوت درباره این موضوع باعث بروز سوءتفاهم می شد. 

3/ از همه مهمتر اینکه در موضوع آیت الله مصباح هم مشاور و هم دستیار رئیس مجلس به صورتی صریح و شفاف اعلام موضع کردند و این نکته که در برابر هتاکی مذکور سکوت شده است ، دروغی بیش نیست. 

با این اوصاف این سوال مطرح است که دلیل این همه خصومت با آقای دکتر قالیباف که برخی به واسطه حضور در فهرستی که ایشان سرلیست بوده اند نماینده مجلس شده اند، چیست؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها