دستور مخبر برای حل مشکل آب زاینده‌رود

کد خبر: 1110524

معاون اول رئیس‌جمهور به وزرای نیرو و جهادکشاورزی دستور داد در اسرع وقت برای حل مشکل آب حوضه آبریز زاینده‌رود در هر سه استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان و یزد اقدام کنند.

دستور مخبر برای حل مشکل آب زاینده‌رود

معاون اول رئیس جمهور تا ساعاتی دیگر از طریق شبکه خبر با مردم اصفهان صحبت می‌کند.

بنابر اعلام شبکه خبر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تا ساعاتی دیگر از طریق این شبکه با مردم اصفهان صحبت می‌کند.

تجمع مردم و کشاورزان اصفهان صبح امروز با حضور هزاران نفر از مردم این استان در حمایت از جریان دائمی زاینده‌رود برگزار شد.

لحظاتی پیش اعلام شد معاون اول رئیس جمهور به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی دستور داد درباره مشکلات حوضه آبریز زاینده‌رود در سه استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان و یزد اقدام کنند.

صبح امروز این رودخانه خشک شاهد حضور هزاران نفر از مردم اصفهان بود که نسبت به عدم جریان این رودخانه معترض بودند.

تجمع کشاورزان اصفهانی در بستر خشک رودخانه زاینده‌رود از هفته گذشته آغاز شده و بر اساس اعلام آنها، صبح امروز، تجمع مردم اصفهان به منظور حمایت از جریان زاینده‌رود با حضور گسترده اقشار مختلف مردم آغاز شد.

بنابر بیانیه‌ها و توصیه‌های اقشار مختلف مردم، گروه‌های مختلف کشاورزان و سایر چهره‌های اصفهان، این تجمع بدون هرگونه قصد سیاسی و صرفاً در حمایت از جریان رودخانه‌ای برگزار شد که سال‌ها است با بی‌مهری دچار مشکلات مختلفی شده است.

جریان رودخانه زاینده‌رود در ماه‌ها و سال‌های گذشته به دلیل عدم مدیریت صحیح آب، از یک رودخانه پرآب دائمی با نوسانات مختلفی مواجه شده و این موضوع، مشکلات بسیاری را برای مردم و کشاورزان اصفهان ایجاد کرده است./ انتخاب

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها