کنایه کیهان: ای‌کاش یک‌بار این تیتر را برای آمریکا می‌زدید!

کد خبر: 1110787

روزنامه شرق در شماره دیروز خود و در صفحه نخست تیتری را با‌اندازه درشت به این صورت منتشر کرده است: «وعده قبول نمی‌کنیم»

کنایه کیهان: ای‌کاش یک‌بار این تیتر را برای آمریکا می‌زدید!

البته این گزارش یک گزارش میدانی از تجمع اخیر مردم اصفهان در موضوع آب و زاینده‌رود بود. در بخشی از این نوشتار آمده: «روز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ خورشیدی از ساعت ۹ صبح همراه جمعیتی عظیم در خیابان‌های منتهی به پل خواجو با مردم همراه شدیم و حالا که پشت میز کار برای نگارش ماوقع هستم، دوستی از میان جمعیت هنوز حاضر، خبر می‌دهد که کشاورزان در حال نذر غذا هستند...»

حالا موضوع مورد بحث ما اصلاً در مورد خواسته کشاورزان اصفهانی و یا موضوع آب نیست بلکه فقط یک سؤال مطرح است که چطور است که در مورد موضوع آب زاینده‌رود چنین تیتری را منتشر می‌کنید اما در موضوعی مانند برجام تمام کشور و منافع آن را به وعده‌های نسیه دادید؟!

چنانکه در فقره برجام کشورمان با دست فرمان اصلاح‌طلبان تمام تعهداتش را به صورت نقد و زودتر از موعد انجام داد آن هم در برابر تعهدات نسیه غربی‌ها که هیچ گاه هم به آنها عمل نکردند.

چطور است که تا نام آمریکا (با آن سابقه طولانی در بدعهدی) به میان می‌آید وعده‌های نسیه قابل قبول است؟ همین چند روز قبل بود که یکی دیگر از روزنامه‌های اصلاح‌طلب (اعتماد) در مطلبی نوشته که اینکه ما به آمریکا بگوییم وعده‌هایش باید قابل راستی آزمایی باشد توقع زیادی است که ایران دارد!!

باز هم ذکر این نکته لازم است که این تعریض به هیچ روی در مورد حق کشاورزان زحمت‌کش اصفهانی نیست و تنها از آن بهره گرفتیم تا روش و منش اصلاح‌طلبان را در برابر آمریکا نشان دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها