پژمانفر: تخریب تولید ملی قابل پذیرش نیست/جریان‌های امنیتی ورود کنند

کد خبر: 1111968

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی از افراد و جریانات حیات خود را در تخریب تولید داخلی می‌بینند که حتما باید با آنان برخورد جدی شود.

پژمانفر: تخریب تولید ملی قابل پذیرش نیست/جریان‌های امنیتی ورود کنند

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به تلاش برخی از افراد و سودجویان برای تخریب تولید ملی، اظهار کرد: مسلم است که جریان فساد تلاش دارد تا بتواند به اهداف خودش که هم جنبه اقتصادی و هم جنبه سیاسی دارد، دست پیدا کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: این افراد و جریانات همه همت خود را بر این گذاشته‌اند که این باور را در میان مردم ایجاد کنند که ما توانایی انجام هیچ کاری را نداریم و اگر هم کاری را انجام می‌دهیم و محصولی را تولید می‌کنیم، بی‌کیفیت و بی‌ارزش است و قابل دفاع و قابل رقابت با کالاهای خارجی نیست.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای بر طبل ناتوانی کشور در حل مسائل و مشکلات می‌کوبند، تصریح کرد: این در حالی است که امروز ما در عرصه‌های مختلف توانستیم ظهور و بروز پیدا کنیم و نشان دادیم جایی که جوان ایرانی اراده کند، هیچ کاری امکان‌ناپذیر نیست. برای جوانان ایرانی «نمی‌توانیم» معنایی ندارد و همه جهانیان به خوبی می‌دانند که ما در بسیاری از عرصه‌ها و مسائل با خودکفایی توانستیم موفقیت‌های چشمگیری را به دست آوریم.

پژمانفر ادامه داد: با وجود این، برخی از افراد و جریانات حیات اقتصادی و سیاسی خود را در تخریب تولید داخلی می‌دانند و به دنبال آن هستند که این تفکر غلط را در جامعه جا بیندازند که این اقدام آنان به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با این افراد که عناصر خائن به ملت هستند، برخورد جدی شود. آنان حتی در روزنامه‌های زنجیره‌ای خود کالای ایرانی را تخریب می‌کنند که حتماً باید با آنان مقابله فرهنگی شود و علاوه بر این، لازم است جریان‌های امنیتی هم با آنان برخورد کنند.

وی اظهار کرد: این افراد در رسانه‌های خود مدام تولیدات داخلی را تخریب می‌کنند و بنابراین نباید به سادگی از کنار این کار اشتباه آنان عبور کرد.

پژمانفر یادآور شد: این افراد و جریانات همان کسانی هستند که در جریان کودتاهای مخملی، پیاده نظام جریان فکری غرب و آمریکا بودند و امروز نقش و حیات خود را در این می‌بینند که تولید داخلی را تخریب کنند که حتماً باید با آنان برخورد جدی شود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها