متکی: وظیفه ما در قبال دولت رئیسی حمایت و نقد منصفانه است

کد خبر: 1113325

دبیرکل کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند گفت: رسالت نیروها و جریان‌های انقلابی در قبال دولت آقای رئیسی، حمایت، مشاوره و نقد منصفانه همراه با ارائه راهکارها است.

متکی: وظیفه ما در قبال دولت رئیسی حمایت و نقد منصفانه است

هشتمین جلسه شورای مرکزی کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند در دفتر این کانون برگزار وتحولات پساانتخابات ۱۴۰۰رویکردها و کارکرد دولت حجهت‌الاسلام رئیسی مورد ارزیابی اعضای این شورا قرارگرفت.

مدیریت موفق در مقابله باویروس کرونا و واکسیناسیون گسترده، عزم جدی در کنترل تورم افسارگسیخته با هدف بهبود معیشت مردم، ارتباط صمیمی و مستقیم با مردم، رویکرد متین، منطقی ‌و فعال در حوزه سیاست خارجی و گشودن روزنه‌های امید به بازگشت اعتماد مردم به عنوان بخشی از محورهای موفق در کارنامه ۱۰۰روزه دولت رئیسی ارائه شد.

ادامه حضور و بعضا کارشکنی مدیران دولت پیشین و مسببین شرایط شکننده‌کشور، شفاف نبودن نقشه راه در برخی از حوزه‌های اقتصادی، گزینش نیروهای بعضا ناتوان و ناکار آمد و بی‌مهری به بخشی از ظرفیت‌های علمی و مدیریتی ارزشمند که در خلق حماسه ۲۸خرداد مؤثر بودند به عنوان محورهای مورد نقد اعضای شورای مرکزی کانون فارغ‌التحصیلان مطرح شد.

منوچهرمتکی دبیر کل کانون در این نشست اظهار کرد: وظیفه نیروهای ارزشی و جریان‌های انقلابی و اصولگرا حمایت از نامزد مورد نظر خود برای انتخابات و معرفی نیروهای مؤمن، متخصص و کار آمد به نامزد منتخب خود می‌باشد.

وی افزود: وظیفه اول یعنی تلاش برای رأی‌آوری نیاز به دستور و فرمان ندارد و نیروها آتش به اختیار عمل می‌کنند. اما برای تحقق وظیفه دوم علاوه بر معرفی نیروهای شایسته باید نظام شایسته‌گزینی مستقر و همه پیشنهادات وارده را مورد ارزیابی قرار دهد.

دبیرکل کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند در ادامه با تأکید بر اهمیت حمایت از آقای رئیسی و دولت سیزدهم افزود: رسالت نیروها و جریان‌های انقلابی در قبال دولت آقای رئیسی، حمایت، مشاوره و نقد منصفانه همراه با ارائه راهکارها است.

وی در پایان سخنانش گفت:کارگروه پژوهش و اقتصاد کانون به زودی طرح خود در خصوص مدیریت منابع ارزی را آماده و به مسئولین ذی‌ربط ارائه خواهد داد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها