برنامه جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس ۱۴۰۲

کد خبر: 1114246

اصلاح‌طلبان هنوز درباره انتخابات 1402 دو تصمیم نگرفته‌اند؛ این را حسن رسولی می‌گوید. آن هم در حالی که برخی دیگر معتقدند برای ترمیم سرمایه اجتماعی از این انتخابات خواهند گذشت.

برنامه جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس ۱۴۰۲

گروه سیاست سایت فردا- اصلاح‌طلبان وضعیت قابل تعریفی ندارند. احزاب اصلاح‌طلب هرکاری می‌کنند تا به این اوضاع سامان دهند. از تغییر دبیرکل گرفته تا تلاش برای به قول خودشان بازگشت به جامعه. می‌دانند که اگر آن سرمایه اجتماعی که به واسطه عملکرد دولت روحانی ، مجلس دهم و شورای پنجم از دست دادند را دوباره به دست نیاورند، دیگر شانسی برای سیاست ورزی ندارند. 

از این رو همه تلاش خود را می‌کنند و اولین آزمونی که در پیش دارند نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی در 1402 است. در این باره اما انگار هنوز به اجماع نظر نرسیده و اختلافاتی دارند. شاهد آنکه سید حسن رسولی عضو بنیاد امید ایرانیان در گفت‌وگویی با «مهر» درباره برنامه جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس ۱۴۰۲ گفته « یکی از کاربردهای بررسی نقاط قوت و ضعف که در اردوگاه اصلاحات در حال پیگیری است، بهره‌برداری در انتخابات ۱۴۰۲ خواهد بود؛ اما هنوز تصمیم مشخصی در این باره اتخاذ نشده است».

این درحالی است که صادق جوادی‌حصار، سخنگوی حزب اعتماد ملی چند روز قبل در گفت‌وگویی با «اعتماد آنلاین» صراحتا گفته باشد که اولویت اصلاح‌طلبان بازسازی و ترمیم سرمایه اجتماعی است و اگر لازم باشد از خیر انتخابات 1402 خواهند گذشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها