ورود کمیسیون شوراهای مجلس به بررسی وقایع اصفهان

کد خبر: 1115881

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی وقایع اصفهان در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خبر داد.

ورود کمیسیون شوراهای مجلس به بررسی وقایع اصفهان

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه وقایع اصفهان و آسیب شناسی موضوع از لحاظ امنیتی با حضور مقامات و مسئولان دستگاه‌های مربوطه بررسی شد.

وی افزود: پس از استماع گزارش مسئولان دستگاه‌های ذیربط، اعضای کمیسیون شوراها نیز نکات خود را پیرامون مسائل اصفهان مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: در نهایت قرار شد در اولین فرصت مجددا جلسه‌ای برگزار شود و ابعاد این موضوع با رویکرد چرایی وقوع این اتفاق در یک بازده تاریخی با حضور مسئولان وزارت نیرو و مسئولانی استان اصفهان بررسی و جمعبندی نهایی در این باره انجام شود.

نجابت با اشاره به دستورکار دیگر اعضای کمیسیون شوراها در این جلسه اظهار کرد: ادامه بررسی اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا دستوکار دیگر اعضا بود که در ادامه جلسه درباره ترکیب هیات نظارت بر انتخابا شوراها بحث و تبادل نظر شد.

نماینده شیراز در مجلس گفت: در نهایت این موضوع با رویکرد جدا شدن وظیفه نظارت از مجلس به مرکز پژوهش ها ارجاع شد و مقرر شد پس از جمع بندی در مرکز پژوهش‌ها، نتایج گزارش کارشناسی در کمیسیون به بحث گذاشته و در این باره تصمیمگیری شود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها