تقدیر «قالیباف» از نمایندگان برای تصویب لایحه رتبه بندی معلمان

کد خبر: 1116524

رئیس مجلس گفت: فرهنگیان مطمئن باشند دغدغه اول مجلس و مجموعه حاکمیت معلمان هستند تا بتوانند تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین را با امنیت کامل پیش ببرند.

تقدیر «قالیباف» از نمایندگان برای تصویب لایحه رتبه بندی معلمان

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 24 آذر) قوه مقننه پس از تصویب جزئیات لایحه رتبه بندی معلمان ، بیان کرد: از همه نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون آموزش که با تلاش خود موضوع رتبه بندی معلمان که قریب به یک دهه با فراز و نشیب هایی روبه رو بود در مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تامین بار مالی به نتیجه رسانده اند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: البته بررسی و تصویب این لایحه در مجلس مقداری زمان بر شد زیرا نیازمند بررسی دقیق بود که هم رعایت مسائل قانون اساسی و بار مالی آن حل شود و هم منزلت، معیشت و ارتقاء کیفیت سطح آموزش و تحصیلات، شایسته سالاری و شایسته گزینی رعایت شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:مهم ترین سرمایه های کشور، فرزندان دلبند این سرزمین بوده که در اختیار معلمان ما هستند و آینده کشور ما در دستان این عزیزان است و فرهنگیان مطمئن باشند دغدغه اول مجلس و مجموعه حاکمیت معلمان هستند تا بتوانند تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین را با امنیت کامل و با احساس و شعف خوبی پیش ببرند.

قالیباف گفت:من از  افرادی که در تدوین و تصویب لایحه رتبه بندی معلمان نقش داشتند تشکر می کنم که در این فاصله زمانی این لایحه به تصویب رسید و امروز هم از همه عزیزانی که همراهی کردند و این موضوع را در مجلس نهایی کردند مجددا تشکر می‌کنم.

در جلسه علنی امروز جزئیات 8 ماده لایحه رتبه بندی معلمان به تصویب نمایندگان رسید و لایحه جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال گردید./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها