واکنش کنعانی مقدم به فضاسازی‌های اصلاح‌طلبان درباره توافق با آژانس

کد خبر: 1116790

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: بعد از اینکه ایران تصمیم گرفت دوربین‌هایی که بر اثر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی از کار افتاده بودند را مجدد راه اندازی کند، به دنبال این بود که بهانه را از دست آژانس بگیرد.

واکنش کنعانی مقدم به فضاسازی‌های اصلاح‌طلبان درباره توافق با آژانس

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای اصلاح‌طلبان و معاندین درخصوص نصب دوربین های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاسیسات کرج، اظهار داشت: بعد از آخرین گزارش که در شورای امنیت درمورد فعالیت هسته ای ایران مطرح شد، یکی از ایرادات که گرفته شد این بود که ما دسترسی به مراکز مورد نظرمان از جمله تاسیسات کرج را نداریم.

وی افزود: بعد از اینکه ایران تصمیم گرفت دوربین‌هایی که بر اثر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی از کار افتاده بودند را مجدد راه اندازی کند، به دنبال این بود که بهانه را از دست آژانس بگیرد و این اقدام هوشمندانه‌ای بود که ایران انجام داد و جلوی بهانه‌جویی‌های آژانس درمورد گزارش نهایی را گرفت.

این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: اصلاح طلبان به دنبال این هستند که طوری وانمود کنند که ایران تسلیم خواسته‌های آمریکا شده تا مذاکرات قبلی دولت آقای روحانی و اصلاح طلبان و دادن امتیازاتشان را توجیه کنند.

کنعانی مقدم با بیان اینکه مذاکرات وین 5 بخش فنی،‌ حقوقی،‌ سیاسی،‌ اقتصاد تحریم، نظامی و امنیتی دارد،‌ گفت: حق ایران است که به آژانس اعتراض کند که چرا درمورد اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی درمورد تاسیسات هسته‌ای ایران واکنش و اقدامی نشان نمی‌دهد و ایران باید در این موضع پافشاری کند که آژانس مانع از اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها