نماینده مجلس: چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه دیده نشده؟

کد خبر: 1118765

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: چرا قانون بودجه ۱۴۰۰ در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرایی نشده و چرا تداوم همسان سازی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ نیز دیده نشده است؟

نماینده مجلس: چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه دیده نشده؟

علی اصغر باقرزاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه در تذکری به سازمان تامین اجتماعی و سازمان گفت: چرا قانون بودجه ۱۴۰۰ در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرایی نشده و چرا تداوم همسان سازی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ نیز دیده نشده است؟ صبر این قشر مظلوم حدی داشته و باید در شرایطی که با گرانی و تورم شدید مواجهیم، اقدام عاجلی برای آنها صورت گیرد.

صورتحساب‌های نجومی قبوض برق باید اصلاح شود

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم در تذکر دیگری خطاب به وزارت نیرو و شرکت توانیر تصریح کرد: صورتحساب‌های نجومی قبوض برق باید اصلاح شود. همچنین جدول الگوی مصرف برق برابر با وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی مناطق باید اصلاح شود. در همین راستا به شرکت برق مازندران تذکر می‌دهم که زیرساخت برق در منطقه های بابلسر و فریدونکنار مناسب نبوده و عید امسال و تابستان با مشکل جدی برق مواجه خواهیم شد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها