تخریب می کنید، چون قالیباف از قبیله شما نیست

کد خبر: 1118916

متنی به نقل از دکتر کوشکی در فضای مجازی منتشر شد که با مقایسه شهید سلیمانی و دکتر قالیباف، به جای نقد مودبانه و منصفانه که رئیس مجلس همیشه از آن استقبال کرده، کنایه و طعنه و برچسب علیه وی مطرح شده بود.

تخریب می کنید، چون قالیباف از قبیله شما نیست

گروه سیاست سایت فردا- شب گذشته متنی به نقل از دکتر کوشکی در فضای مجازی منتشر شد که با مقایسه شهید سلیمانی و دکتر قالیباف، به جای نقد مودبانه و منصفانه که رئیس مجلس همیشه از آن استقبال کرده، کنایه و طعنه و برچسب علیه وی مطرح شده بود.

عجیب این‌که هنوز ۲ سال از شهادت حاج قاسم نگذشته که عده‌ای که هم در سیاست‌ورزی و هم‌ در ادب و اخلاق و گفتار، فرسنگ‌ها با او فاصله دارند، نام بلند این عَلم برافراشته جهاد، اخلاق و سیاست‌ورزی مومنانه را به ابزاری برای تخریب و تسویه حساب سیاسی با رقبای جریانی خود تبدیل کرده‌اند و در متن مذکور هم با تمسک به نام شهید به توهین و طعنه علیه رفیق و همسنگر و غمخوار او برخاسته‌اند. 

نویسنده متن مذکور اگر سوال می کرد به او می‌گفتند که آقای قالیباف در این 1.5 سالی که از عمر مجلس یازدهم گذشته، با همه توان، تجربه و آبروی خود به میدان آمده تا در حوزه‌هایی که بر زندگی مردم، در همه ابعاد، اثرگذار است سیاست-گذاری‌های دقیقی انجام شود و جلوی ولنگاری‌ها در بخش‌های مختلف و نه فقط فضای مجازی گرفته شود. در کنار بخش اقتصادی که مصوبات مهم و اثرگذاری در مجلس شاهد بودیم و به شرط اجرای آن توسط دولت، شاهد اثرگذاری آن بر معیشت مردم خواهیم بود، قانون‌مند شدن فضای مجازی نیز از دیگر دغدغه‌ها و پیگیری‌های مهم رئیس و نمایندگان بوده است. تاکید رئیس مجلس همیشه این بود که با توجه به مطالبه صریح رهبر انقلاب برای قانون‌مند شدن این حوزه، حتما قانون جامع و مانعی که جلوی آسیب‌ها و ولنگاری¬ها را بگیرد و فضای لازم برای حضور راحت و بی‌دغدغه اقشار مختلف در این فضا را ایجاد کند، در مجلس تصویب شود. 

با همین نگرش طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با وجود فضاسازی های سنگین و نسبت های دروغی که درباره آن مطرح می‌شد در مجلس پیش برده شد؛ البته که آقای قالیباف برخلاف برخی دیگر، قانون‌مند شدن این فضا را با شیوه های سلبی مساوی نمی‌داند و معتقد است که امروز فضای مجازی به دلیل کارکردهای گسترده ای که در حوزه‌های آموزش، اشتغال، پر کردن اوقات فراغت، ارتباطات و ... دارد اثرگذاری واقعی در زندگی مردم دارد و نباید تصمیمی درباره آن گرفته شود که ده‌ها هزار شغل و فعالان این بخش را تحت تاثیرات منفی قرار دهد؛ بلکه تاکید دارد باید حقوق فعالان این فضا مانند فضای حقیقی به رسمیت شناخته شود. اساسا همین نگرش عقلانی قالیباف به ساماندهی فضای مجازی است که باعث تخریب‌های این‌چنینی می‌شود. خیلی نگذشته از روزهایی که حاج قاسم هم به خاطر رفتار، گفتار و تصمیم‌های انقلابی‌اش که منطبق بر عقل و عدل بود، آماج تهمت‌ها و کارشکنی‌های عده‌ای می‌شد و امروز هم ادامه همان تهمت‌ها را شاهد هستیم. 

کسانی که از «حاج قاسم» دم می‌زنند خوب است به این سوال پاسخ دهند که از مصوبات تاریخ‌ساز و مهم مجلس در حوزه اقتصادی و معیشتی چقدر برای افکار عمومی حرف زده‌اند؟ آیا اصلا نام این مصوبات را می‌دانند؟ یا چون رئیس مجلس از قبیله آنان نیست، اساسا عملکردهای مهم مجلس را فراموش کرده‌اند؟ حاج قاسم هم با هرکسی، این چنین دافعه‌وار رفتار می‌کرد؟

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها