کوثری: وقتی نمونه‌ای مثل سردار سلیمانی داریم نباید ناامید باشیم

کد خبر: 1119032

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راه انتقال گفتمان سردار سلیمانی به نسل‌های آینده، عملکرد خودمان است یعنی عملکرد مسئولین باید به نحوی باشد که الگو گرفتن از مکتب او در ما دیده شود.

کوثری: وقتی نمونه‌ای مثل سردار سلیمانی داریم نباید ناامید باشیم

اسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با برنامه رادیویی «سلام سردار» در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در رابطه با الگوبرداری از شخصیت و رویه او گفت: حاج قاسم از ایام جوانی و از زمان آشنایی با امام خمینی (ره) مسیر استکبارستیزی را آگاهانه آغاز کرد و ادامه داد، ما نیز می‌توانیم مسیر او را الگوی خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی انسانی مصمم، با انگیزه و هدفمند بود که معصومین را الگوی خود قرار داده بود و در مسیر استکبارستیزی پیشروی می‌کرد. او لباس پاسداری پوشید تا ضمن دفاع از اهداف امامین انقلاب در میدان، به معنای واقعی کلمه دفاع به آنها عمل کند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: او با خدا عهد کرده بود که تا آخرین لحظه پای اعتقادات خود بایستد و برای آنها تلاش کند.

کوثری با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس روزهای زیادی در کنار سردار سلیمانی بودم، بیان کرد: من شاهد بودم که حاج قاسم همه هستی و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته بود، طبیعتاً چنین رویه‌ای به الگویی تبدیل می‌شود که مقام معظم رهبری از آن به عنوان مکتب حاج قاسم یاد می‌کنند.

وی تاکید کرد: باید سردار سلیمانی را در زندگی خود الگو قرار بدهیم چرا که او فردی موفق و شجاع بود که با عملکرد هدفمند خود، در میدان بهترین تصمیم‌ها را از تاکتیک تا عملیات اتخاذ کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه چنین توانمندی در همه ما وجود دارد، گفت: وقتی نمونه‌ای مثل سردار سلیمانی داریم نباید ناامید باشیم، او الگویی راه‌گشا برای هر جوان آزادی‌خواه است.

کوثری خاطرنشان کرد: بهترین راه برای انتقال گفتمان سردار سلیمانی به نسل‌های آینده عملکرد خود ما است. عملکرد مسئولان و ما کسانی که ادعا می‌کنیم در کنار حاج قاسم بوده‌ایم باید به نحوی باشد که الگو گرفتن از مکتب او، در خودمان دیده شود.

وی گفت: اگر کسی از حاج قاسم حرف می‌زند، خودش باید قبل از دیگران به مکتب سلیمانی عمل کند. اگر چنین باشد مکتبی عملی و حقیقی در جامعه پیاده خواهد شد. برای انتقال این فرهنگ اول باید از خودمان شروع کنیم. ‌/مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها