بادامچیان: ایران آغازگر جنگ نیست اما متجاوزان را به شدت مجازات خواهد کرد

کد خبر: 1119072

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمن در نبرد سخت و نبرد نرم علیه ملت ایران شکست خورده است و باز هم شکست خواهد خورد.

بادامچیان: ایران آغازگر جنگ نیست اما متجاوزان را به شدت مجازات خواهد کرد

روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی این حزب با اشاره به مناسبت‌های دی ماه به ویژه یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: ۹ دی ۸۸ یادآور دومین شکست آمریکا در نبرد نرم علیه ملت ایران بود.

بادامچیان افزود: دشمنان ایران نخستین بار در فتنه ۷۸ نبرد نرم خود را علیه نظام تدارک دیدند ولی شکست خوردند و ۱۰ سال بعد با سربازگیری از اردوگاه انقلاب دومین نبرد نرم را کلید زدند که متاسفانه کروبی و موسوی به اردوگاه فتنه رفتند و پرچم فتنه آمریکایی اسرائیلی را برافراشتند و هنوز هم در این خیمه هستند.

وی اضافه کرد: اما مردم ایران با بصیرت مثال زدنی از انقلاب اسلامی و نظام خود پشتیبانی کردند و رسوایی دنیا و آخرت را برای فتنه گران و رقم زدند. این انقلاب روی شانه های ملت ایران استوار است و با خون شهدا و جانبازان و رشادت آزادگان هر روز بیش از روز های دیگر مستحکم تر می شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: جمهوریت نظام با تکیه بر اسلامیت نظام حکومتی را پدید آورده است که تندبادها و طوفان‌های استکبار جهانی نه تنها به آن آسیب نمی زند بلکه آن را مستحکم تر می کند.

بادامچیان ادامه داد: دی ماه یادآور عملیات غرورآفرین کربلای ۴ است که رزمندگان کربلایی آن برای حفظ آب و خاک این سرزمین شربت شهادت نوشیدند و حماسه عاشورایی و کربلایی غواصان را آفریدند.

وی گفت: ۱۳ دی ۹۸ شهادت حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر علی زمان رقم خورد. شهادتی که جهان را به لرزه درآورد و آزادگان دنیا را به تماشای تشییع با شکوه و به یاد ماندنی و تاریخی او آورد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: شهید سلیمانی شهید بین المللی اسلام است. او پایه‌ذار نیروهای رهایی بخش مقاومت در منطقه و جهان است و پشت ابر قدرت ها را طی دهه هفتاد و ۸۰ و ۹۰ در منطقه به لرزه درآورده است.

بادامچیان گفت: ترامپ با فرمان ترور او گور خود را کند و افول آمریکا و فروپاشی رژیم صهیونیستی را ۱۰ سال جلو انداخت.

وی اضافه کرد: سلیمانی یک فرمانده نظامی حکیم و استراتژیست بود که تاریخ جنگ های جهان کمتر نظیری برای او سراغ دارد. او با دست خالی دو کشور عراق و سوریه را از حلقوم داعش که توسط آمریکا تجهیز می‌شد درآورد و تیر خلاص را به تروریسم در منطقه زد.

بادامچیان ادامه داد: تمام دنیا جمع شده بود تا بشار اسد را در دمشق از اریکه حکومت پایین بکشند و یک تنه ایستاد و فتنه آمریکایی - اسرائیلی و ارتجاع عرب را در تجاوز به ملت سوریه خنثی کرد.

وی اضافه کرد: او در نبرد یمن با ارتجاع عرب که توسط استکبار جهانی حمایت می شد به گونه ای مردم یمن را تجهیز و حمایت کرد که ارتجاع عرب را به خاک مذلت انداخته است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به شخصیت استثنایی شهید سلیمانی گفت: او پس از شهادتش حیاتی جدید را شروع کرد و با حضور مضاعف خود در جبهه ها و خط مقدم نبرد با استکبار جهانی هنوز هنرنمایی می کند.

وی با اشاره به شهادت شهید ایرلو سفیر ایران در یمن اظهار داشت: این شهید عزیز سفیر مقاومت در یمن بود و نشان داد مرزی بین دیپلماسی و میدان وجود ندارد و این دو، دو روی سکه مقاومت هستند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مورد تصمیمات دولت درباره نحوه جدید توزیع یارانه ها و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تصریح کرد: دولت و مجلس در پی این مهم هستند که یک سفره عزتمندانه برای مردم تدارک ببینند. البته شتابزدگی و عجولانه تصمیم گرفتن زیان هایی دارد و باید پیش ‌بینی‌های لازم بشود.

وی گفت: تصمیم‌گیری‌های در سطح ملی باید با اجماع نظر کارشناسان و نخبگان اقتصادی صورت گیرد تا آسیب ها به حداقل برسد و اگر محاسبات درست صورت نگیرد مانند تصمیم‌گیری در مورد ارز ۴۲۰۰ تومانی آشفتگی در بازار پدید می آید که نمی توان به راحتی آن را جمع کرد.

وی افزود: مسئولین دولت و برخی نمایندگان مجلس گفته اند در سه ماهه آخر سال قرار است پرداخت هایی برای عادلانه کردن یارانه ها صورت گیرد. این اقدام خوبی است اما طبق اصل ۵۳ قانون اساسی هر پرداختی باید به موجب قانون باشد و دولت اگر می‌خواهد اقدامی در سال ۱۴۰۰ انجام دهد باید متمم بودجه به مجلس ببرد و در مورد بودجه ۱۴۰۱ هم باید منتظر تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان باشد.

بادامچیان مبارزه با رانت و فساد را در این نوع تصمیم گیری ها مهم دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به مجلس و دولت فرمودند هر طرح و لایحه ای که می دهید باید یک پیوسته عدالت همراه آن باشد.

وی تاکید کرد: نمایندگان محترم باید ملت را اقناع کنند که چنین پیوستی را دیده اند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه تهدیدهای رژیم صهیونیستی و آمریکا را از وحشت در حال سقوط آنها تحلیل کرد که از زمان کارتر تا حالا تکرار شده است در حالی که می دانند هر خطای آنها با عواقب کوبنده بر آنها روبرو می شود و استمرار هم خواهد یافت.

بادامچیان با تحسین رزمایش های سپاه و ارتش به ویژه رزمایش اخیر سپاه تاکید کرد: ایران آغازگر جنگ نیست اما متجاوزان را به شدت مجازات خواهد کرد و برای دنیای سرمایه سالاری این عواقب قابل تحمل نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با تقدیر از خدمات دولت در مقابله با کرونا از همه مردم خواست دولت خودشان را در ریشه کنی کرونا با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی یاری دهند و سیاست صحیح تامین معیشت مردم همراه مقابله با کرونا را به ثمر برسانند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها