پادرمیانی رئیس مجلس برای وزیر کار/مشکل بیکاری ناشی از عقب‌ماندگی تاریخی است

کد خبر: 1119175

رئیس مجلس با بیان اینکه مشکل اشتغال و بیکاری همواره بوده و عقب‌ماندگی تاریخی در این زمینه داریم از نماینده سوال کننده از وزیر کار خواست تا 5 تا 6 ماه به عبدالملکی فرصت دهد تا برنامه‌هایش را اجرایی کند.

پادرمیانی رئیس مجلس برای وزیر کار/مشکل بیکاری ناشی از عقب‌ماندگی تاریخی است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 7 دی)‌ بعد از پاسخ حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سوال سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه با موضوع اشتغال جوانان و بیکاری تحصیل‌کردگان گفت:‌ بحث اشتغال از اولویت‌های جدی و اول کشور است و در چند سال گذشته این مشکل همواره بوده و عقب‌ماندگی تاریخی در این زمینه داریم.

وی افزود:‌ ما شاهد آن هستیم که در دولت جدید شورای عالی اشتغال دو جلسه تشکیل شده است و آقای عبدالملکی هم مسؤولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قبول کرده و هم در جلسه رأی اعتماد و هم در جلسه علنی امروز اعلام کردند که برنامه‌های مفصلی برای اشتغال و رفع بیکاری در کشور دارند.

رئیس مجلس خطاب به سیدسلمان ذاکر نمانده سوال کننده از وزیر کار گفت: بهتر است 5 تا 6 ماه به وزیر کار فرصت دهیم تا وی برنامه‌هایش را اجرایی کند چرا که آقای عبدالملکی دغدغه دارند و تلاش می‌کنند تا اشتغال بیشتری در کشور ایجاد شوند./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها