امیر واحدی: آنچه امروز دشمنان نظام از آن می‌ترسند سلاحی قدرتمند به نام بصیرت ملت عزیز ایران است

کد خبر: 1119561

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه در تمامی سطوح هستند.

امیر واحدی: آنچه امروز دشمنان نظام از آن می‌ترسند سلاحی قدرتمند به نام بصیرت ملت عزیز ایران است

 امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در جمع خانواده‌های پایگاه هوایی شهید نوژه همدان ضمن اشاره به نقش خانواده‌ها در تقویت بینش اسلامی گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه در تمامی سطوح هستند. از بین بردن کانون گرم خانواده‌ها یکی از اهداف اصلی و مهم دشمنان در جنگ فرهنگی است.

وی با تاکید بر نقش ارزشمند خانواده‌ها در مقابله با تهدیدات دشمن، افزود: مسلماً آنچه که سختی‌ها و دشواری‌های مسیر را کاهش می‌دهد ایمان به خداوند، روشن‌بینی و روشن‌دلی است. قطعاً با رسیدن به چنین مولفه مهمی هیچ دشمنی حتی با کارآمدترین تجهیزات و سلاح‌ها نمی‌تواند بر شما پیروز شود چون هرکسی یاد و خاطره خداوند در قلبش تجلی پیدا کند همواره ایمن و نفوذناپذیر خواهد بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: آنچه امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از آن می‌ترسند سلاحی قدرتمند به نام بصیرت و روشن‌بینی ملت عزیز ایران اسلامی است که همواره عاملی بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان است. به این دلیل که اهل بصیرت با فهم و درک صحیح خود، از رمز و رموز حاکم بر فعل و انفعالات جهان هستی باخبر بوده و اسیر توطئه‌های دشمنان نمی‌شوند.

امیر واحدی با اشاره به ۱۳ دی‌ماه سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص سردار دل‌ها شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم که همواره یاد، نام و خاطره‌اش، دلاور مردی‌ها و رشادت‌هایش در دل‌های جهانیان باقی خواهد ماند.

وی خطاب به خانواده‌ها تاکید کرد: شما خانواده‌ها باید کاری کنید که نسل سلیمانی‌ها پرورش یابند و سرمایه‌ای باشند برای آینده کشور عزیزمان ایران که با چشم دل و تا پای جان ادامه‌رو راه دلاور مردانی همچون شهید سلیمانی‌ها باشند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم گفت: نقش شما خانواده‌ها و ما، ادامه دادن راه شهدای گرانقدر و ولایی اسلام است که همواره از جان و مال خود گذشتند تا نگذارند دست بیگانه بر خاک پاک وطنمان برسد و مشتی آهنین بر دهان یاوه‌گویان شدند که سودای تسلط بر ایران را داشتند.

امیر واحدی با بیان اینکه خانواده‌ها باید در این برهه زمانی که فضای مجازی همواره در دسترس فرزندان‌شان است، بیشتر از آنها مراقبت کنند خاطرنشان کرد: فضای مجازی هم فرصت و هم یک تهدید است، از این رو باید با ارتقای سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های آن همه جانبه از فرزندان و خانواده خود مراقبت کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران در ۹ دی بر همه جهانیان ثابت کردند که مردم بینا، بصیر و آگاهی هستند و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند این خصلت‌های خدایی و ولایی را از آنها بگیرد چون این خصلت‌ها در جوهره وجودی مردم رسوخ پیدا کرده و جزوی از جسم، روح و عادات آنها شده است.

وی تصریح کرد: شهدای والا مقام انقلاب، فرشتگانی بودند از برکات امداد الهی که در برابر تجاوزگری‌ها و دشمنی‌های کشورهای بیگانه همچون کوهی استوار چه در ۸ سال جنگ تحمیلی چه پس از آن جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتن و مردانه ایستادن و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان ایران دست دشمنان انقلاب بیفتد و این نشان از امداد الهی برای مردمان اهل بصیرت است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: ایثارگری‌ها و روشن‌بینی‌های شهدای گرانقدر نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی هیچ‌گاه از یادها نمی‌رود و یاد این شهید بصیر و والامقام همواره در دل‌ها جاری است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران، برگزیدگان و مقام آوران جشنواره مالک اشتر، ورزشکاران مدال‌آور و نفرات ممتاز قرآنی تجلیل به عمل آمد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها