عامری: «غرب‌زدگان» مدعی حقوق مردم شدند!

کد خبر: 1119666

دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: کسانی که ۸سال مشکلات زیادی ایجاد کردند آثار کارهای خودشان را به دولت و مجلس فعلی نسبت می‌دهند و مدعی حقوق مردم و برخورد با گرانی شده‌اند!

عامری: «غرب‌زدگان» مدعی حقوق مردم شدند!

محمودجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران در رابطه با فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی گفت: فتنه چیزی است که هم شناخت و هم کنترل آن بسیار سخت است و هم می‌تواند لطمات سنگینی را وارد کند. فقط کسانی می‌توانند از امتحان فتنه سربلند بیرون بیایند که بصیرت و تقوای لازم را داشته باشند تا با تحلیل صحیح بهترین عملکرد را ارائه دهند.

وی افزود: افرادی که سال ۸۸ این خیانت بزرگ را به کشور کردند، همه شوق انتخاباتی که حدود ۸۰ درصد مردم پای صندوق‌ها آمدند و موقعیت خوبی که برای کشور پیش آمده بود را خراب کردند. این افراد آن زمان می‌دانستند چه می‌کنند و آنقدر ادعاهایشان مضحک بود که به تفکر بالایی هم نیاز نداشت. با همه اینها رهبر انقلاب به آنها مهلت بازگشت دادند اما در طول ۱۲ سال اخیر، نه با مهلتی که به آنها داده شد و نه با حضور قاطع مردم در روز ۹ دی متنبه شدند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران اظهار کرد: با کاری که این افراد انجام دادند عده‌ای از مردم گمراه شده و عده‌ای از مسیر حق خارج شدند. همچنین علاوه بر لطماتی و ضرباتی که به وجه انقلاب وارد کردند، کشور و مردم را از فواید جایگاه جهانی که می‌توانستند در پی برگزاری انتخابات پرشور داشته باشند محروم کردند؛ عده‌ای هم منحرف شدند که هنوز هم بر نگشته‌اند.

عامری بیان کرد: این افراد تا زمانی که با خودشان کنار نیایند و نخواهند حقایقی که خودشان هم می‌دانند را بپذیرند، تا زمانی که پا روی خودشان نگذارند و اشتباهات خود را نپذیرند بعید می‌دانم دست از این اقداماتشان بردارند.

وی افزود: سران فتنه با موج سواری که در کارهایشان دارند، نمی‌خواهند از راه حقیقت وارد شوند و واقعیت‌ها را بگویند. من فکر می‌کنم در دوران دولت روحانی این افراد همان کسانی بودند که مجذوب غرب بوده و مشکلات عدیده اقتصادی برای کشور ایجاد کردند و همیشه از همه طلبکار بودند!

این فعال سیاسی اظهار کرد: علیرغم تذکرات و یادآوری‌های متعدد دلسوزان و متخصصان و فرهیختگان جامعه که به عده‌ای داده شد آنها کوتاه نیامدند. رویه‌ای که در فتنه داشتند فروختن کشور به غرب و از بین بردن منافع ملت بود. این افراد در این ۸ سال هم همین کار را کردند. ۸ سال دولت روحانی به جای اینکه منافع ملت را ببینند منافع ۴، ۵ تا کشور را مدنظر داشتند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران اظهار داشت: کسانی که ۸سال مشکلات زیادی را ایجاد کردند آثار کارهای خودشان را به دولت و مجلس فعلی نسبت می‌دهند و می‌خواهند موج‌سواری کنند و جالب آنکه مدعی حقوق مردم و برخورد با گرانی هم شده‌اند!

عامری در رابطه با ایجاد دوقطبی توسط سران فتنه و برخی جریان‌های سیاسی داخلی گفت: آنها چون می‌دانند که اگر حرف واقعی خودشان را مطرح کنند، طرفداری ندارند با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دنبال گِل آلود کردن آب هستند، مثل همان کاری که در فتنه کردند. وقتی دغدغه مردم این است که معیشت و بیکاری حل شود گفتند آقای رئیسی اگر بیایید یک دیوار وسط خیابان می‌کشد.

وی تاکید کرد: دوقطبی وجود ندارد و مسئله اصلی مردم نیست. اما آنها چون نمی‌توانستند مسائل اصلی مردم را دنبال کنند برای فرار از آن به ناچار ایجاد دوقطبی می‌کردند./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها