سعید جلیلی: یکی از ویژگی‌های فتنه، نرم افزاری بودن آن است

کد خبر: 1119792

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اهمیت ۹ دی در این بود که کسانی می‌خواستند نقطه موفقیت کشور را غبار‌آلود کنند و موفقیت‌ها درست نشان ندهند، اما مردم با هوشیاری خود این اجازه را ندادند.

سعید جلیلی: یکی از ویژگی‌های فتنه، نرم افزاری بودن آن است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اهمیت ۹ دی در این بود که کسانی می‌خواستند نقطه موفقیت کشور را غبار‌آلود کنند و موفقیت‌ها درست نشان ندهند، اما مردم با هوشیاری خود این اجازه را ندادند.

سعید جلیلی در همایش روز بصیرت در تالار قدس حرم مطهر رضوی با تاکید بر اینکه غبارآلود کردن توانمندی‌های مادی و معنوی ملت یعنی اینکه نگذارند شما بفهمید چه توانمندی‌هایی دارید افزود: بصیرت آن است که دشمن آنچه را که نمی‌گذارد از موفقیت‌های ملت ایران دیده شود را شما نمایان کنید.

وی با اشاره به اینکه دشمن اعتراف کرده که با همه سیاست‌های که علیه ایران استفاده کرده، اما باز هم نتیجه نگرفته است گفت: آنها تا جایی که توانستند از رژیم طاغوت، مخالفین انقلاب، صدام  حمایت کردند و فشار‌های مختلفی را بر کشور تحمیل کردند، اما به نتیجه نرسیدند و این اظهارات و اعترافات خود آن‌هاست.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه دشمنان در این 43 هرآنچه از دست شان بر آمده انجام داده اند افزود: دشمنان ما خودشان هم بیان می‌کنند که هرآنچه داشته اند به کار گرفته اند.

جلیلی افزود: امروز اگر برنامه ریزی‌ها درست انجام شود با توجه به شرایطی کشور می‌توانیم جهشی خوب در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روند کشور باید روز به روز به سمت قله پیش برود و نباید نیروی انقلابی متوقف شود گفت: اگر کار خوبی می‌شود همه باید بروند کمک کنند تا موفق‌تر جلو برود و همچنان که اگر جایی کار غلطی صورت می‌گیرد هم متذکر شوند و هم راهکار ارئه کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه باید مواظب بود تا موفقیت‌ها وارونه نشان داده نشود افزود: اگرچه مشکلاتی داریم اما همه باید پای کار بیایند تا در کنارهم مسیر رشد و موفقیت هموارتر شود.

جلیلی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های فتنه، نرم افزاری بودن آن است، گفت: جنگ و مقابله نظامی سخت افزاری است و تلفات آن مشخص است، ولی فتنه به عنوان جنگ نرم آرام و خزنده است و کمتر فردی متوجه آن می‌شود.

وی  افزود:  اهمیت 9 دی در این بود که کسانی می‌خواستند نقطه موفقیت کشور را غبار‌آلود کنند و موفقیت‌ها درست نشان ندهند، اما مردم با هوشیاری خود این اجازه را ندادند.

در این مراسم که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد 350 نفر از از ناظران و اعضای ستاد‌های استانی شورای نگهبان در خراسان رضوی حضور داشتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها