سردار فلاح زاده : تهدیدهای آمریکاییها و صهیونیستها، در چارچوب جنگ روانی علیه ایران است

کد خبر: 1119802

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت که تهدیدهای آمریکاییها و صهیونیستها، در چارچوب جنگ روانی علیه ایران است، ولی نخواهند توانست هیچ اقدامی انجام دهند.

سردار فلاح زاده :  تهدیدهای آمریکاییها و صهیونیستها، در چارچوب جنگ روانی علیه ایران است

سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد که تهدیدهای اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه  ایران توخالی بوده است و بیشتر، جنبه تبلیغاتی دارد.

فلاح زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد گفت که این تهدیدها  در چارچوب جنگ روانی آمریکاییها و صهیونیستها علیه ایران است، ولی نخواهند توانست هیچ اقدامی انجام دهند، بلکه گامهای سربازان مقاومت، در مسیر شهید قاسم سلیمانی، ثابت و استوار خواهد بود و در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی به این مسیر ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه سربازان مقاومت، چشم بر هم نمی‌گذارند تا اینکه وعده الهی در نابودی رژیم صهیونیستی و بر هم خوردن طرحهای بی‌بیناد آمریکا در منطقه، محقق شود، خاطر نشان کرد، در واقع رژیم صهیونیستی و آمریکا دو روی یک سکه یا همان جبهه باطل هستند و در طول تاریخ -از زمان پیامبر اکرم(ص) تا زمان حضرت علی (ع) و ائمه اطهار علیهم السلام-، در یک سنگر قرار داشته‌اند و مشغول سرکوب نهضتهای مردم و صاحبان حق بوده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی قدس ادامه داد، آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان جبهه شر، همچنان در حال مبارزه با  جبهه حق هستند و از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، جبهه دشمنان از هیچ  تلاشی برای خاموش کردن این انقلاب، فروگذار نکردند.

سردار فلاح زاده تصریح کرد،  هدف آنها از ترور شهید سلیمانی، خاموش کردن شعله مقاومت، ایجاد تحولات ژئوپلیتیکی در منطقه، بستن راه به روی انقلاب اسلامی و مانع‌تراشی در مسیر پیشرفت آن بوده است، ولی نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند و  در روزهای آینده نیز به آن دست نخواهند یافت.

وی تأکید کرد، رژیم صهیونیستی و آمریکا تصور می‌کنند که می‌توانند چرخ پیشرفت انقلاب اسلامی را متوقف کنند، ولی «با توجه به اعتقادی که داریم و با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، نمی‌توانند هیچ یک از نقشه‌های خود را عملی کنند. ما نیز تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به این راه ادامه خواهیم داد».

جانشین فرمانده قدس سپاه با اشاره به ضعف و افول آمریکا و رژیم صهیونیستی، در پایان گفت: «جبهه حق، همیشه پیروز است و قدرتش افزایش خواهد یافت و هر روز، با عزت و اقتدار، بر آن افزوده خواهد شد»./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها