خط‌ونشان سردار جوانی: ممکن است پاسخگویی به تهدیدات به دقیقه نکشد

کد خبر: 1110126

معاون سیاسی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه سپاه پاسداران و به طور کلی نیروهای مسلح توانایی پاسخگویی به هر تهدیدی در هر منطقه‌ای از جهان و مورد حمله قراردادن کانون تهدید را دارد، گفت: ممکن است پاسخگویی به تهدیدات به دقیقه نکشد.

خط‌ونشان سردار جوانی: ممکن است پاسخگویی به تهدیدات به دقیقه نکشد

سردار یدالله جوانی گفت: جلوگیری از سرقت کشتی حامل نفت ایران در دریای عمان نشان رشادت دلاورمردان نیروی دریایی سپاه بود.

سردار یدالله جوانی اظهار کرد: هرچند در حادثه دریای عمان جنگی رخ نداد اما اجرای این مأموریت حادثه بزرگی در تاریخ نیروی دریایی سپاه پاسداران است چراکه چند فروند شناور کوچک در مقابل ناو به ظاهر قدرتمند دشمن شجاعانه ایستادگی کرده و در نهایت پیروز می‌شوند.

وی افزود: حادثه دریای عمان نشان دهنده قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران و تبدیل شدن آن به یک قدرت جهانی است چراکه ایران مصمم به دفاع از استقلال و عزت خود با تکیه بر جوانان برومند است.

جوانی گفت: سپاه متولد و فرزند انقلاب و با تکیه بر اراده پولادین حافظ منافع مردم، کشور و انقلاب است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه‌های گوناگون از ابتدای انقلاب تا کنون، افزود: علت این ایستادگی وجود نیرویی بنام سپاه پاسداران با تکیه بر توان بسیج و مردم است.

وی اضافه کرد: امروزه سپاه پاسداران و به طور کلی نیروهای مسلح توانایی پاسخگویی به هر تهدیدی در هر منطقه‌ای از جهان و مورد حمله قراردادن کانون تهدید را دارد و ممکن است پاسخگویی به تهدیدات به دقیقه نکشد.

جوانی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران قدرت دفاعی و بازدارندگی دارد که باید آن‌را حفظ کرده و توسعه بخشید چراکه این قدرت تمدن‌ساز است و اگر نبود شاید دشمنان هر روز مناطقی از ایران را مورد حمله قرار می‌دادند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خود دشمنان هم اعتقاد دارند پاسخ جمهوری اسلامی ایران جدی ومعتبر است و این اراده مبتنی بر توانمندی  و پاسخگویی  قاطعانه است.

وی اضافه کرد: یقین داشته باشید هرچه خروج دشمنان از منطقه طولانی‌تر شود تحقیرها و شکست‌های آن‌ها بیشتر خواهد شد چراکه ملت‌های منطقه بیدار شدند.

جوانی راه حل مشکلات کشور را استفاده از ظرفیت‌های مردمی دانست و تأکید کرد: با کمک بسیج باید این ظرفیت‌ها را فعال کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس از ظرفیت مردم برای ایستادگی در مقابل دشمنان خوب استفاده کردیم، اکنون نیز می‌توان و باید برای حل مشکلات اقتصادی و رفتن به سمت اقتصاد غیرنفتی و اقتصاد متکی بر مردم از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.

وی اضافه کرد: لازمه استفاده از ظرفیت بسیج و مردم برای حل مشکلات کنونی کشور اراده و خواست مسئولان جهت استفاده از این ظرفیت بزرگ است.

جوانی گفت:  دولت کنونی  با تکیه بر توان داخلی به دنبال حل مشکلات بوده و باید بدانیم راهبرد بهره‌گیری از مذاکرات برای حل مشکلات تغییر کرده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دولت سیزدهم در مواردی مانند واکسیناسیون، کسری بودجه و تأمین کالاهای اساسی برخلاف تصورات دشمنان بهتر از گذشته عمل کرده است.

وی با اشاره به دلاورمردی، غیرت و عزت مردم لرستان، عنوان کرد: تقدیم ۶۳۰۰ شهید در این استان نشانه افتخار، شجاعت و آزادگی این دیار است./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها