امیر واحدی: تلاشی که نیروی هوایی در جبهه مقاومت انجام داد کمتر از رزمندگان نبود

کد خبر: 1120108

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تلاشی که نیروی هوایی در جبهه مقاومت انجام داد کمتر از رزمندگان نبود بنابراین ما افتخار می‌کنیم که سردار سلیمانی به نیکی از نیروی هوایی یاد کرد.

امیر واحدی: تلاشی که نیروی هوایی در جبهه مقاومت انجام داد کمتر از رزمندگان نبود

امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره میثاق که در ستاد کل نیروی هوایی ارتش برگزار شد، درباره شخصیت حاج قاسم سلیمانی گفت: من افتخار می کنم که هم‌استانی سردار دل‌ها هستم. سردار دل‌ها جواهری برای کشور عزیزمان بود که وقتی رفت فهمیدیم چه جواهری را از دست دادیم که قدر آن را ندانستیم.

وی با بیان این که مرام و روش سردار دل‌ها مکتب شده است، افزود: ما باید مکتب حاج قاسم را ادامه دهیم. باید کاری کنیم که در آینده نه چندان دور سردار سلیمانی‌های زیادی به این جامعه تحویل دهیم و این منوط بر این است که بتوانیم فرزندان در راه و روش اسلام و رهبری تربیت کنیم تا بتوانیم حاج‌قاسم های بسیار خوب و ارزشمندی به کشور تقدیم کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: سردار سلیمانی از افتخارات ایران اسلامی است و رابطه خوبی با نیروی هوایی داشت و برای تمام اقداماتی که نیروی هوایی در جبهه مقاومت انجام دادند ارزش قائل بود.

امیر واحدی ادامه داد: یادی کنیم از حاج قاسم که در مراسم شهادت یکی از خلبانان نیروی هوایی گفت که او مرد شجاعی بود. یک شهید بابایی دیگر بود. سردار سلیمانی گفت واقعا تلاشی که نیروی هوایی در جبهه مقاومت انجام داد کمتر از رزمندگان نبود بنابراین ما افتخار می‌کنیم که سردار سلیمانی به نیکی از نیروی هوایی یاد کرد.

وی درباره راز محبوبیت حاج قاسم سلیمانی گفت: مثال زدنی نیست. نمی‌توانیم درباره محبوبیت او صحبت کرد و نمی‌شود گفت که کسی در بین نیروهای مسلح و در بین شهدا این محبوبیت را داشته، نوشته ای که او چند ساعت قبل از شهادت نوشت و چهار طرف آن را امضا کرد نشان می دهد شهادت به او الهام شده بود. انسان خیلی باید کارهای بزرگ کرده باشد که تمام وجودش الهی شده باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه سردار سلیمانی واقعاً سردار دلهاست،گفت: سرداری که عاشق وطنش بود و امیدوارم بتوانیم راه این سردار بزرگ را ادامه دهیم و به آن لبیک بگوییم و روح او را در آن دنیا شاد کنیم . با همبستگی و همدلی و همفکری و یاری رهبرمان می‌توانیم دل سردارسلیمانی شاد کنیم و راه او را ادامه دهیم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها