آیت‌الله جنتی: رزمندگان مقاومت اهداف حاج قاسم را پیگیری می‌کنند

کد خبر: 1121053

دبیر شورای نگهبان گفت: حتما رزمندگان مقاومت اسلامی منطقه اهداف شهیدان «حاج قاسم» و «ابومهدی المهندس» را پیگیری کرده و خواهند کرد.

آیت‌الله جنتی: رزمندگان مقاومت اهداف حاج قاسم را پیگیری می‌کنند

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان امروز چهارشنبه (۱۵ دی ۱۴۰۰) طی سخنانی در جلسه شورای نگهبان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره (س)، گفت: فرارسیدن ایام فاطمیه، ایامی که مربوط به این مظلومه تاریخ است را تسلیت عرض می‌کنم. حضرت زهرا (س) هر جا که توانستند نسبت به دشمنان امیرالمومنین (ع) برائت جستند و اعلام کردند که از این افراد راضی نیستند.

وی افزود: به طلاب و مردم توصیه می‌کنم که خطبه فدکیه را حفظ کنند؛ این خطبه بسیار مهم است و البته مفاهیم توحیدی و والایی هم دارد.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: الحمدلله مردم ایران مفتخر هستند که عاشق اهل بیت عصت و طهارت (ع) بوده و ان شا الله خداوند متعال، عزت این مردم را افزوده و ذلت دشمنان این مردم را بیشتر خواهد کرد.

آیت الله جنتی افزود: به عموم مردم ایران به خصوص جوانان توصیه می‌کنم که در این ایام با منزلت و قدر حضرت زهرا (س) بیشترآشنا شوند و حتما یکی از راه‌های کسب معرفت دخت گرامی نبی مکرم اسلام، تعمق در خطبه فدکیه است. بهتر است که روحانیت معظم نیز در ایام فاطمیه (س)، معارف این خطبه را برای مردم بیان کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری پرشور سالگرد شهادت حاج قاسم، ابومهدی و همراهانشان، تصریح کرد: از تمام کسانی که در این مراسمات در ایران، عراق و سایر کشورها حضور یافتند، تشکر می‌کنم. حتما رزمندگان مقاومت اسلامی منطقه اهداف شهیدان حاج قاسم و ابومهدی را پیگیری کرده و خواهند کرد.

دبیر شورای نگهبان بیان کرد: باید مشی این شهدای عزیز به مردم معرفی شود چرا که این مشی و خط ماندگار است و در همیشه‌ تاریخ زنده خواهند بود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها