دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با «محمد عبدالسلام» در مسقط

کد خبر: 1122040

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز ضمن دیدار با «محمد عبدالسلام» مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن در مسقط بر لزوم برطرف شدن محاصره یمن و پایان جنگ علیه این کشور تأکید کرد.

دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با «محمد عبدالسلام» در مسقط

وزیر امور خارجه کشورمان راه‌حل مشکلات یمن را سیاسی و با مشارکت یمنی‌ها دانست و گفت: موضوع یمن یک موضوع یمنی است و با گفتگوهای یمنی - یمنی می‌توان آینده سیاسی این کشور را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیداری رسمی در عمان به سر می‌برد، شامگاه دوشنبه با محمد عبدالسلام مذاکره‌کننده ارشد دولت نجات ملی یمن دیدار و به تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با ابراز تأسف از استمرار جنگ تحمیل شده به مردم یمن، بر لزوم برطرف شدن محاصره یمن و پایان جنگ علیه این کشور تأکید کرد.

امیرعبداللهیان، راه‌حل مشکلات یمن را راه‌حل سیاسی با مشارکت یمنی‌ها عنوان کرد و افزود: موضوع یمن یک موضوع یمنی است و با گفتگوهای یمنی - یمنی می‌توان آینده سیاسی این کشور را رقم زد.

محمدعبدالسلام نیز در این دیدار با عرض تسلیت به دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت سفیر فقید کشورمان در یمن، حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم یمن را مورد قدردانی قرار داد و تحولات جاری در صحنه یمن را تشریح کرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها