مقصد سفر استانی این هفته رئیس‌جمهور کدام استان خواهد بود؟

کد خبر: 1122168

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان: مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته آیت‌الله رئیسی روز پنج‌شنبه عازم استان هرمزگان خواهد شد.

مقصد سفر استانی این هفته رئیس‌جمهور کدام استان خواهد بود؟

طبق اعلام رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان آیت‌الله رئیسی روز پنجشنبه به استان هرمزگان می‌کند.

رئیس جمهور با آغاز فعالیت دولت سیزدهم هر هفته به یک استان سفر می کند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار می گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان برنامه‌های سفر رئیس جمهور به این استان را تشریح کرد و گفت: رئیس جمهور در این سفر ۳ بازدید سرزده از مناطق مختلف استان دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علی رئوفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور صبح پنجشنبه وارد استان می‌شود و سه بازدید سرزده از مناطق مختلف استان دارد.

وی افزود: بعد از بازدیدهای سرزده، رئیس جمهور ساعت 15 با اقشار مختلف مردم، نخبگان، علما و اندیشمندان استان دیدار می‌کند، این جلسه در سالن نیروی دریایی سپاه انجام می‌شود و مدت آن 2 ساعت خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: بعد از این دیدار بلافاصله شورای اداری استان در همان سالن تشکیل می‌شود و وزرایی که رئیس جمهور را همراهی می‌کنند و به شهرستان‌ها سفر می‌کنند گزارشات خود را در این جلسه اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از شورای اداری، مصاحبه خبری دارند و آیت‌الله رئیسی در جمع خبرنگاران پاسخگوی اصحاب رسانه خواهد بود.

رئوفی ادامه داد: محل سفر وزرا مشخص و برنامه‌‌ریزی شده است، در این سفر وزرای اقتصاد، وزیر بهداشت، کشاورزی، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، معاون توسعه روستای ریاست جمهوری، معاون امور زنان رئیس جمهور، وزیر میراث فرهنگی، وزیر ارشاد، وزیر کشور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر، معاون اجرایی و سرپرست نهاد و وزیر ورزش رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها