میرتاج الدینی: ابتدا آمریکا باید تضمین دهد برجام را از بین نمی برد

کد خبر: 1122486

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: ابتدا آمریکا باید تضمین دهد برجام را از بین نمی برد و سایر کشورهای عضو برجام نیز باید پای تعهد آمریکا را امضا کنند و بپذیرند در صورت کوتاهی یک کشور باید خسارات را جبران کنند و به نوعی همه کشورهای عضو برجام باید متعهد به اجرای بندبند آن باشند.

میرتاج الدینی: ابتدا آمریکا باید تضمین دهد برجام را از بین نمی برد
سیدمحمدرضا میرتاج الدینی  خانه ملت ، تاکید کرد: باید با احتیاط و عبرت از مسیر گذشته به سمت توافق با طرف‌های برجام حرکت کرد و تضامینی گرفته شود که قابل راستی آزمایی باشد تا در صورت خلف وعده بلافاصله بتوانیم شرایط خود را به شرایط پیش از پذیرش محدودیت های احتمالی باز گردانیم.

وی افزود: لازم است اختیار منابع اورانیوم با غنای بالایی که در مدت اخیر به دست آورده ایم را داشته باشیم و اگر توافق شود که آنرا به خارج از کشور منتقل کنیم نیز باید به کشوری منتقل شود که نهایت همکاری را با ما داشته باشد تا در صورت بد عهدی خارجی ها بتوانیم به آن دست پیداکنیم.  

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب گفت: ابتدا آمریکا باید تضمین دهد که دیگر گذشته خود را تکرار نمی کند و برجام را از بین نمی برد و این تضامین نیز مرحله به مرحله بر اساس قانون مجلس قابل راستی آزمایی باشد و در عین حال سایر کشورهای عضو برجام نیز پای تعهد آمریکا را امضا کنند و بپذیرند در صورت کوتاهی یک کشور باید خسارات را جبران کنند و به نوعی همه کشورهای عضو برجام باید متعهد به اجرای بندبند آن باشند و در مرحله بعد نیز حتماً باید خسارات خروج آمریکا از برجام در سالهای اخیر را پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: اگر منابع ما آزاد شود و روال فروش نفت شکل طبیعی به خود بگیرد در کنار رفع تحریم هایی که پس از خروج آمریکا از برجام علیه کشورمان وضع شد می توانیم به حصول توافق امیدوار باشم در غیر اینصورت نباید به غربی ها اعتماد کنیم و فریب رفتارها و لبخندهای آنها را بخوریم./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها