وزرای دولت امروز در شهرهای مختلف هرمزگان +تصاویر

کد خبر: 1122570

وزرا و مسؤولان عالی دولت امروز همزمان با چهاردهمین سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان در شهرهای مختلف استان حضور می‌یابند.

وزرای دولت امروز در شهرهای مختلف هرمزگان +تصاویر

هر کدام از وزرا و مسؤولان عالی کشور همزمان با چهاردهمین سفر استانی رییس جمهور راهی شهرستان‌های مختلف هرمزگان می‌شوند تا به عنوان نمایندگان رییس جمهور ضمن بررسی مسائل و مشکلات مردم، از زیرساخت‌های آن مناطق و نیازهای آنان گزارش جامعی تهیه و در جلسه هیأت دولت که پایان امشب برگزار می‌شود، ارائه کنند.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد راهی بندرلنگه می‌شود.

عین الهی وزیر بهداشت راهی جاسک و سیریک می‌شود.

ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی راهی میناب و رودان می‌شود.

ضرغامی در بندرعباس حضور خواهد یافت.

علی اکبر محرابیان در پارسیان و بستک حضور می‌یابد.

مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری نیز در بشاگرد حضور می‌یابد.

وزیر نفت نیز به نمایندگی از رییس جمهور در قشم حضور خواهد یافت./ فارس

سفر وزیر ورزش و جوانان به بندر خمیر

همزمان با سفر رئیس جمهور به هرمزگان، وزیر ورزش و جوانان نیز وارد بندر خمیر شد.

حضور در گلزار شهدای این شهرو‌غبار روبی از مزار شهیدان هشت سال دفاع مقدس ، دیدار با حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیر و سید عبدالجلیل کتالی امام جمعه اهل سنت این شهرستان بخشی از برنامه های سفر دکتر سید حمید سجادی است.

وی همچنین با نمایندگان اقشار مختلف، فرهنگیان، زمین داران، صیادان، کشاورزان، گروه های جهادی، ورزشکاران، بانوان و تعاونی های مرزی دیدار خواهد کرد.

بازدیداز مجموعه ورزشی و اماکن و فضاهای ورزشی بندر خمیر، کارخانه سیمان، مجتمع بندری، تالاب و بندر پال و شرکت در جلسه هیئت استان ازجمله برنامه های وزیر ورزش و جوانان در این سفر خواهد بود.

سفر وزیر بهداشت به جاسک

بهرام عین اللهی  به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در سفر استانی دولت به هرمزگان، وارد شهرستان جاسک شد و در بدو ورود به مقام شامخ شهدای گمنام این شهرستان ادای احترام کرد.

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو برای بازدید از شهرستان‌های پارسیان و بستک وارد این استان شد.

سفر وزیر نفت به قشم

جواد اوجی، وزیر نفت صبح امروز پنجشنبه ۲۳ دی‌ در جریان چهاردهمین سفر استانی رئیس‌جمهور وارد استان هرمزگان و جزیره قشم شد.

حضور بر سر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، دیدار با خانواده معظم شهید حسن ذاکری،  بازدید از پروژه پالایشگاه نفت خام فوق سنگین بهین پالایش قشم، بازدید از طرح فرآوری نفت گورزین شرکت نفت فلات قاره ایران، بازدید از اسکله صیادی باسعیدو، محل احداث تاسیسات آب‌شیرین‌کن باسعیدو و در پایان ملاقات مردمی و حضور در نشست شورای اداری جزیره قشم از برنامه‌های امروز وزیر نفت خواهد بود.

 بازدید وزیر نیرو از سد و کانال پایین دست سد بردول پارسیان در استان هرمزگان

وزیر نیرو در سفر به شهرستان پارسیان در استان هرمزگان از سد و کانال انتقال آب سد بردول بازدید کرد.

 علی اکبر محرابیان در این بازدید از میزان آبگیری سد و کانال انتقال آب بازدید و میزان خسارت وارد شده به شهر پارسیان بر اثر طغیان رودخانه در سیل اخیر را بررسی کرد.

وزیر نیرو

وزیر نیرو با اشاره به اقدامات اولیه ساماندهی رودخانه "بردول"، از تکمیل پروژه انتقال آب دریا به شهرستان پارسیان در استان هرمزگان خبر داد.

بازدید وزیر اقتصاد از انبارهای سازمان اموال تملیکی و مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان هرمزگان

وزیر اقتصاد

عملیات اجرایی احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۹۱۳ مگاواتی لامرد آغاز شد

در جریان سفر وزیر صمت به جنوب استان فارس، آیین آغاز عملیات اجرایی احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۹۱۳ مگاواتی لامرد با اعتبار بالغ بر ۱۵۰۰۰ میلیارد تومان برگزار شد.

نیروگاه سیکل ترکیبی

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان خاتم الانبیاء، پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و اسکله جاسک

وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در سفر استانی به هرمزگان، از بخش های مختلف بیمارستان خاتم الانبیاء بازدید و ضمن عیادت از بیماران، با نیروهای این مرکز درمانی گفتگو کرد.

عین اللهی از پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر جاسک نیز بازدید کرد.

وزیر بهداشت

نماینده ویژه رییس جمهور در سفر استانی دولت به هرمزگان همچنین از اسکله اداره بندر و گمرک جاسک بازدید و از نزدیک مشکلات صیادان و لنج داران را بررسی کرد.

در جریان سفر وزیر صمت به جنوب استان فارس انجام شد

بازدید وزیر صمت از شرکت پالایشگاهی پترو پیمان دانا و شرکت طالب صنعت سپاهان در شهرک صنعتی مهر

سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت با همراهی  مسئولان استانی و شهرستان با حضور در شهرک صنعتی مهر از شرکت پالایشگاهی پترو پیمان دانا و شرکت طالب صنعت سپاهان بازدید به عمل آورد.

فاطمی امین

جشن دستیابی به ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تنی آلومینیوم جنوب

در آئینی با حضور فاطمی امین، وزیر صمت و جمعی از مسئولین کشوری و استانی، جشن تکمیل ظرفیت و دستیابی به ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن آلومینیوم در سال در مجتمع آلومینیوم جنوب برگزار شد.

سید رضا فاطمی امین  در این  مراسم با بیان اینکه در برخی از صنایع مثل فولاد به این پایداری رسیدیم گفت: به ظرفیت خوبی در تولید و اکتشاف آلومینیوم دست یافتیم.

وزیر کشاورزی

 تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر توسعه آبخیزداری و کشاورزی قراردادی در هرمزگان

ساداتی نژاد در جریان سفر به استان هرمزگان، از مزارع و گلخانه های آسیب دیده از سیل منطقه هشتبندی شهرستان میناب بازدید و بر لزوم توسعه آبخیزداری و کشاورزی قراردادی تاکید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مسائل مربوط به جبران خسارت های سیل به بخش کشاورزی استان، سنددار شدن اراضی و گلخانه ها در نشست شورای اداری مطرح و اعتبارات آن تصویب می شود.

وی افزود: با توجه به سیل اخیر، موضوع خرید تضمینی گوجه فرنگی و پیاز نیز در نشست شورای اداری استان مطرح خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها